// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰

همکاری انویدیا و اپیک گیمز برای عرضه بازی Fortnite به همراه کارت‌ های گرافیک GeForce

براساس اعلام وب‌سایت رسمی کمپانی NVIDIA با خرید برخی از کارت‌های گرافیک قدرتمند کمپانی NVIDIA به باندل GeForce Fortnite دسترسی پیدا خواهید کرد.

بازی Fortnite (فورتنایت) اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به محبوبیت رسیده است و عبور تعداد بازیکنان آن از مرز ۲۰۰ میلیون روی تمامی پلتفرم‌های مقصد اثباتی بر این ادعا است. در این بین می‌توان از در‌آمد بالای این بازی، شهرت آن در بین کسانی که بازی‌های ویدیویی را دنبال نمی‌کنند و سهم آن در افزایش کاربران سرویس‌هایی همچون Twitch صرف نظر کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی انویدیا برای آن دسته از کاربران پلتفرم PC که برخی از کارت‌های گرافیک منتخب NVIDIA را خریداری کنند، برنامه ویژه‌ای در نظر دارد و این بازیکنان از مزایای ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

این مزایای ویژه که با نام باندل GeForce Fortnite شناخته می‌شود، به خریداران کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1070 Ti ،GeForce GTX 1070 و GeForce GTX 1060 اهدا خواهد شد. این باندل شامل مواردی همچون دو هزار ارز درون بازی Fortnite به نام V-Bucks است که با استفاده از آن می‌توانید ایتم‌های مختلفی را خریداری کنید. این باندل تنها به دارندگان کارت گرافیک‌های ذکر شده تعلق نمی‌گیرد و خریداران لپ‌تاپ‌ها و کامپیوتر‌های دسکتاپ که از کارت گرافیک‌های مذکور بهره می‌برند نیز قادر به استفاده از باندل GeForce Fortnite خواهند بود. آیتم‌های موجود در این باندل که تصویر آن‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید، به شرح زیر است:

  • دو هزار V-Bucks
  • پوشش Reflex
  • گلایدر Pivot
  • تبر Angular Axe
  • کوله‌پشتی Response Unit

باندل GeForce Fortnite

برای آشنایی با باندل GeForce Fortnite و دریافت جزئیات آن به همراه معرفی کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1070 Ti ،GeForce GTX 1070 و GeForce GTX 1060 می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی کمپانی انویدیا مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده