// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تعداد کاربران بازی Fortnite به ۲۰۰ میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان بازی Fortnite در ۶ ماه گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است و حالا این تعداد به ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است.

بازی Fortnite از زمان عرضه‌اش تا به امروز توانسته است رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کند. یکی از مواردی که این بازی روز به‌ روز در آن پیشرفت می‌کند، جذب کاربر و افزایش تعداد بازیکنان خود است. در ماه ژوئن (خرداد/تیر) بود که استودیو اپیک گیمز، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرده بود که تعداد بازیکنان این بازی به ۱۲۵ میلیون نفر رسیده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از گذشت ۶ ماه، میزان کاربران بازی فورتنایت به رقم جدیدی رسیده است.

استودیو Epic Games از طریق وال استریت ژورنال تایید کرده است که تعداد بازیکنان بازی فورتنایت به ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است که شاهد رشد ۶۰ درصدی در طول ۶ ماه هستیم. همچنین اعلام شده است که تعداد بازیکنانی که به‌صورت هم‌زمان در حال تجربه‌ی بازی بوده‌اند، در بیشترین مقدار به رقم ۸.۳ میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که در ماه فوریه (اسفند/فروردین) در بیشترین حالت ۴.۳ میلیون نفر به‌صورت همزمان در حال تجربه‌ی Fortnite بوده‌اند.

متاسفانه اعلام نشده است که چه مقدار از این بازیکنان مربوط به بخش بتل رویال یا Save the World بازی فورتنایت می‌شوند. از دیگر اخبار حول بازی فورتنایت می‌توان به آپدیت اخیر این بازی اشاره کرد که اسلحه اپیک شاتگان و یک حالت جدید به بازی اضافه شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده