// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته دهم

چالش‌های هفته دهم از فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. حال به هفته آخر از فصل ششم بازی فورتنایت،  رسیده‌ایم. در هفته دهم بازیکنان با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که بیشتر حول گشت و گذار و انجام مینی گیم طراحی شده است. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید راهنمای دریافت چالش‌های هفته نهم را مشاهده کنید.

چالش های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Build Structures (ساخت سازه/۲۵۰ عدد)
  • Visit a Viking Ship, a Cammel, a Crashed Battle Bus (بازدید از محیط‌های خاص/سه عدد)
  • Search Chests at Tilted Towers or Paradise Palms (پیدا کردن صندوق/درجه سختی Hard/ هفت عدد)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Place Mounted Turrets in Different Matches (استفاده از Turret در بازی‌های مختلف/سه بازی)
  • Step 1: Land at Lazy Links (فرود آمدن در محیط‌های خاص/پنج بخش)
  • Complete Vehicle Time Trials (انجام چالش زمانی/درجه سختی Hard/سه چالش)
  • Stage 1: Shotgun Elimination (کشتن بازیکنان از طریق سلاح خاص/درجه سختی Hard/سه بخش)

چالش‌های هفته‌ی دهم را می‌توان ترکیبی از سایر هفته‌های فصل ششم دانست. در اولین چالش مربوط به تمامی بازیکنان، با ساخت و ساز مواجه خواهید شد. بازیکنان بازی Fortnite باید ۳۵۰ عدد سازه مختلف را بسازند تا بتوانند این چالش را از آن خود کنند. در جریان سومین چالش هم باید هفت صندوق مختلف را پیدا کنید. نکته‌ی جالب هفته دهم و چالش پیدا کردن صندوق این است که دو محیط برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با توجه به سلیقه‌‌تان می‌توانید در Tilted Towers یا Paradise Palms، هفت صندوق مورد نظر را باز کنید.

در آپدیت‌های گذشته بازی فورتنایت، Turret به بازی اضافه شد و بازیکنان می‌توانند از این آیتم‌های لجندری استفاده کنند و از طریق آن سایر بازیکنان را از بین ببرند. حال در اولین چالش بازیکنان بتل‌پس باید از سه Turret مختلف استفاده کنید. در این میان اشاره کنم که باید در سه مسابقه مختلف این کار را انجام بدهید. به‌عبارتی در هر دور بازی کردن، از یک Turret استفاده کنید. در چالش دوم بازیکنان باید در پنج مرحله‌ی مختلف، در محیطی مشخص شده فرود آیند که اولین محیط، Lazy Links است. در چهارمین و آخرین چالش از فصل ششم بازی فورتنایت، بازیکنان باید در یک چالش سه مرحله‌ای از طریق یک سلاح خاص بازیکنان بازی را از میان بردارند.

چالش Visit a Viking Ship, a Cammel, a Crashed Battle Bus

این چالش را نمی‌توان یک مینی‌گیم دانست، اما باید از سه محیط خاص بازی دیدن کنید. قطعا در طول بازی کردن‌تان به یک کشتی وایکینگ، یک اتوبوس سقوط کرده و یک شتر در قسمت کویری بازی برخورد کرده‌اید. حال باید از این محیط‌ها دیدن کنید که در ادامه عکس‌‌شان قرار داده شده است.

چالش های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت

چالش های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت

چالش های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت

چالش Complete Vehicle Time Trials

یکی از مینی گیم‌های بازی فورتنایت، این بود که باید در مدت زمان خاصی از داخل ساعت‌های زمانی‌ای که در محیط قرار داده شده‌اند، عبور کنید. حال این چالش به نحوی طراحی شده است که از طریق وسیله نقلیه‌های بازی باید آن را انجام بدهید. به‌عبارتی زمان کم‌تری برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و تمامی‌شان هم روی زمین قرار دارند. در ادامه مکان چالش‌های زمانی هفته دهم قرار داده شده است.

چالش‌های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت

چالش های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت

طبق روال هر هفته باید ستاره یا بنر را دریافت کنید که در جنوب شرقی منطقه Fatal Fields قرار دارد. در ادامه می‌توانید مکان دقیق بنر این هفته را در زومجی مشاهده کنید.

چالش های هفته دهم از فصل ششم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده