نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

دیوید هاربر به کریس همسورث در فیلم Dhaka پیوست

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things به جمع بازیگران فیلم Dhaka خبر داده است.

از اواسط این ماه، فیلمبرداری و تولید فیلم Dhaka (داکا) رسما آغاز شد. این فیلم، یک فیلم اکشن و دلهره آور است و کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول، نقش اصلی آن را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس حضور بازیگر دیگری را در این فیلم تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، به جمع بازیگران در فیلم Dhaka اضافه شده است. هاربر قرار است نقش یک مزدور دیگر را در این فیلم بازی کند که اهداف شخصی خود را در این فیلم دنبال خواهد کرد. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Dhaka در کشور هند و اندونزی در حال انجام است.

Dhaka داستان یک مزدور به نام تایلر ریک با بازی همسورث را روایت می‌کند که شغلی را می‌پذیرد و طبق آن باید پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد. با این حال، این ماموریت به نحوی پیش می‌رود که ریک بیشتر آرزوی مرگ خود را خواهد کرد. در این فیلم قرار است شاهد دنیای زیر زمینی فروشندگان و قاچاقچیان اسلحه و مواد مخدر نیز باشیم که به دنبال کشتن این پسر هستند. سم هارگریو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که اولین فیلمی است که او کارگردانی خواهد کرد. هارگریو بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم های اکشن از جمله بدلکاری کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Dhaka را بر عهده داشته‌اند و این دو برادر در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند. 

فیلم Dhaka قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر شود. همسورث پیش از این با برادران روسو در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) همکاری کرده است. همچنین هاربر پیش از این با شبکه نتفلیکس در دو فصل اول سریال Stranger Things همکاری کرده بود که او برای نقش آفرینی دوباره در فصل سوم این سریال نیز بازگشته است. علاوه بر این سریال، هاربر نقش پسر جهنمی را در ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) نیز بازی کرده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده