// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹

تماشای ددپول و ولورین نیازی به دیدن فیلم های قبلی مارول ندارد

کارگردان فیلم ددپول و ولورین می‌گوید این فیلم به داشتن اطلاعات از فیلم‌های قبلی MCU وابسته نیست.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ همزمان با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم ددپول و ولورین با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن، انتظارات زیادی از آن ایجاد شده است و حال، شان لوی کارگردان آن می‌گوید برای دیدن ماجراجویی ددپول و ولورین در مولتی‌ورس، داشتن اطلاعات از MCU و فیلم‌های قبلی آن الزامی نیست. او در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس گفته است در دوران کودکی دانش آموز خوبی بوده و در بزرگسالی هم تکالیف خود را به خوبی انجام می‌دهد اما وقتی به سراغ ساختن فیلم در سینما می‌رود به هیچ وجه تکلیف پذیر نیست.

شان لوی همچنین گفت این فیلم را با احترام کامل نسبت به طرفداران سرسخت شخصیت‌ها و جهان کمیک بوک ساخته است ولی فرض اصلی او برای این فیلم نبوده و هدف این فیلم، سرگرمی و لذت بردن از آن بدون نیاز به تماشا و جست‌وجو در فیلم‌های قبلی MCU است. همچنین لوی قبلا هم عنوان کرده بود این فیلم دو نفره ددپول و ولورین است و عنوان ددپول۳ برای او معنایی ندارد.

ملاقات ددپول با چنگک‌های ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو، اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۵ مرداد (۲۶ ژوئیه) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده