// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱

حضور غافلگیرکننده مرد عنکبوتی در انیمیشن X-Men '97

مرد عنکبوتی در انیمیشن X-Men '97 حضور غیرمنتظره‌ای داشته است.

سریال انیمیشنی X-Men '97 در حال پخش از شبکه دیزنی‌ پلاس است و در پایان قسمت هشتم آن شخصیت مرد عنکبوتی حضور غافلگیرکننده‌ای داشت و چون او در دقایق پایانی و بدون دیالوگ نمایش داده شد، باعث برخی ابهامات هم شد. بر همین اساس، برخی از طرفداران حدس زدند این مرد عنکبوتی نمایش داده شده به‌جای نسخه MCU، متعلق به سریال Spider-Man: The Animated Series است که در بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ و با صداپیشگی کریستوفر دنیل بارنز پخش شد.

نویسنده سریال X-Men '97 در پاسخ به سؤال مخاطبان این سریال تایید کرد این مرد عنکبوتی متعلق به همان سریال و دهه‌ی ۹۰ میلادی است ولی بااین‌حال مشخص نکرد در دو قسمت پایانی انیمیشن باز هم مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت یا خیر. همچنین این اولین‌بار نیست که مرد عنکبوتی دهه ۹۰ با شخصیت‌های X-Men ملاقات می‌کند و قبلا او در فصل دوم سریال Spider-Man: The Animated Series، از آن‌ها کمک گرفته بود.

مرد عنکبوتی در سریال X-Men '97

انیمیشنX-Men '97 درواقع دنباله انیمیشن کلاسیک X-Men است که در سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد. انیمیشن X-Men '97 که توسط استودیو مارول و بخش جدید انیمیشنی آن تولید شده است، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و در سایت متاکریتیک میانگین نمره ۸۲ را به ثبت رسانده است. همچنین در قسمت‌های مختلف این سریال، شخصیت‌هایی از MCU مثل واچر از انیمیشن ?...What If و همینطور کاپیتان آمریکا حضورهای کوتاهی داشته‌اند.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده