// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

بسته الحاقی Legendary Server بازی The Lord of the Rings Online معرفی شد

استودیو دی بریک گیمز با معرفی بسته الحاقی Legendary Server قصد دارد پس از چندین سال، بازیکنان را دوباره به بازی The Lord of the Rings Online بازگرداند.

پس از معرفی World of Warcraft Classic، استودیو دی بریک گیمز (Daybreak Games) نیز در این راستا دست به کار شد. سازندگان بازی The Lord of the Rings Online با معرفی یک بسته الحاقی به نام Legendary Server قصد دارند که محتوای نسخه ۲۰۰۷ این بازی را احیا کنند. محتوای جدید که سرور‌های جدید و تازه‌ای را در خود جای داده است به کاربران اجازه می‌دهد کاراکتر‌های خود را در بازی طراحی کنند. سازندگان در این راستا بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

ما مفتخر هستیم اعلام کنیم که کاربران پس از عرضه Legendary Server می‌توانند تجربه جدیدی از بازی The Lord of the Rings Online داشته باشند. داستان‌های مختلف Middle-earth را آشکار کنید و با دوستان جدید سری به مکان‌های مختلف دنیای بازی بزنید. با دوستان جدید یا کاربران قدیمی در کنار کاراکتر‌های محبوب یعنی فرودو، گندالف و دیگر یاران حلقه سفر خود را در دنیای این بازی آغاز کنید.

Legendary Server به همراه محتویات یاد شده و ۵۰ مرحله در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. البته گفتنی است که حالت‌های داستانی و ظرفیت بیشتر سطح (Level) بازیکنان نیز رفته رفته به بازی اضافه می‌شود. محتویات داستانی بازی قرار است باری دیگر روایت‌ Mines of moria، Allies of the King، Strength of Sauran را در اختیار بازیکنان قرار دهد. کاربران برای دانلود Legendar Server باید اشتراک ماهیانه VIP این بازی را که با قیمت ۱۴.۹۹ دلار است در اختیار داشته باشند. همچنین بازیکنان باید بدانند که نمی‌توانند کاراکتر‌های خود را بین نسخه‌های استاندارد و لجندری معاوضه و انتقال دهند. تمامی نژاد‌ها و کلاس‌های پیشین در نسخه لجندری سرور در دسترس خواهند بود. همچنین در انتها باید بدانید که محتوای یاد شده آپدیتی در خود جای داده است که به کیفیت بازی بهبود می‌بخشد. در سایت رسمی این بازی سازندگان اطلاعاتی از محتوای یاد شده منتشر کرده‌اند که در این راستا به سوال‌های کاربران نیز پاسخ داده شد. از طریق این لینک می‌توانید به وب‌سایت The Lord of the Rings Online مراجعه کنید.

Lord of the Rings Online یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که در سبک ‌MMO ساخته شده است و هم اکنون برای پی سی در دسترس است. بازی مذکور در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط استودیو توربین (Turbine) منتشر شد اما مسئولیت توسعه آن در سال ۲۰۱۶ به استودیو دی بریک گیمز سپرده شد.

 نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده