نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱

تاریخ انتشار نقشه Nuketown بازی CoD: Black Ops 4

نقشه معروف Nuketown بازی Call of Duty: Black Ops 4 سه روز دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. 

Nuketown یکی از معروف‌ترین نقشه‌های سری بازی‌های کالاف دیوتی است که پیش از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4، تایید شده بود که قرار است در این نسخه هم وجود داشته باشد. با این حال این نقشه در زمان انتشار در دسترس کاربران این بازی قرار نگرفت و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که نوک‌تاون قرار است سه روز دیگر برای بازی منتشر شود.

البته به‌رسم سایر محتویات بازی‌های کالاف دیوتی، این نقشه هم ابتدا فقط برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود و هنوز زمان انتشار آن برای سایر پلتفرم‌ها مشخص نشده است. با این حال چندی پیش اعلام شده بود که محتویات جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 یک هفته در انحصار کاربران PS4 خواهند بود و شاید این نقشه هم پس از یک هفته برای ایکس باکس وان و پی سی هم منتشر شود. 

تری‌آرک تاریخ در دسترس قرار گرفتن این نقشه را در قالب یک توییت منتشر کرد ولی اشاره‌ای به جزییات بیش‌تری از آن نداشت و فقط می‌دانیم که احتمالا این نقشه به‌صورت رایگان برای تمام بازیکنان بازی قابل دریافت خواهد بود. Call of Duty: Black Ops 4 به‌عنوان جدید‌ترین نسخه از سری کالاف دیوتی، بخش داستانی را به‌کل از بازی حذف کرد و به جای آن حالت‌هایی چون بتل رویال را در اختیار طرفداران گذاشت. شما می‌توانید بررسی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی بخوانید که توانست نمره ۸.۵ را دریافت کند و خلاصه بررسی آن به‌شرح زیر است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده