نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Predator اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Predator (شکارچی) را تایید و اعلام کرد.

اکران ریبوت فیلم The Predator از شهریور امسال آغاز شد. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب)، بوده است. با این حال، قسمت جدید فیلم The Predator با نقدهای ضعیفی مواجه شد و حتی نتوانست عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد و اکرانش با شکست تجاری مواجه شده است. بودجه ساخت این فیلم ۸۸ میلیون دلار برآورد شده است، اما طبق آمار باکس آفیس، فیلم The Predator تاکنون بیش از ۱۴۸.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل فروش ۵۰.۹ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و بیش از ۹۷.۷ میلیون دلار نیز در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Predator تایید و اعلام شده است. بخش خانگی محصولات کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال (۶ آذر) و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۸ دسامبر امسال (۲۷ آذر) منتشر خواهند شد. نسخه خانگی فیلم The Predator دارای محتوای اضافه مانند صحنه‌های حذف شده فیلم، انقلاب و تغییرات شکارچی‌های فضایی، ویدیوها و تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم و صحبت‌های بلک در مورد فیلم نیز خواهد بود. همچنین یک نسخه محدود و ویژه نیز از فیلم The Predator وجود دارد که این فیلم به‌همراه سه قسمت قبلی آن در یک پکیج عرضه خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصاویر روی جلد نسخه خانگی، ویژه و نسخه استیل بوک فیلم The Predator را که انحصاری فروشگاه بست بای است، مشاهده کنید:

The Predator

The Predator

The Predator

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده