نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

صداپیشه بازی Mass Effect به جمع بازیگران فیلم The Predator پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، ایوان استراهوفسکی به جمع بازیگران فیلم غارتگر (The Predator) اضافه شده است.

در طی هفته اخیر فیلمبرداری و تولید فیلم The Predator به کارگردانی شین بلک، کارگردان چون فیلم Iron Man 3 و فیلم The Nice Guys، در شهر ونکوور کانادا رسما آغاز شد. بلک با انتشار تصویری حضور بازیگرانی چون استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی و جیکوب ترمبلی ۱۰ ساله، را در این فیلم تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ ایوان استراهوفسکی احتمالا در فیلم The Predator حضور خواهد داشت. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، استراهوفسکی در آستانه بستن قرارداد با کمپانی فاکس قرن بیستم برای حضور در این فیلم است.

استراهوفسکی قرار است نقش مادر جیکوب ترمبلی را در فیلم The Predator بازی کند. در توصیف شخصیت ترمبلی گفته شده که او دارای مشکلات روحی و روانی است. بوید هالبروک نیز ایفاگر نقش پدر ترمبلی در این فیلم خواهد بود. استراهوفسکی پیش از این در پنج فصل از سریال Chuck به ایفای نقش پرداخته بود. او همچنین در سریال دکستر (Dexter) نیز حضور داشته است. با این حال، استراهوفسکی بیشتر برای صداپیشگی شخصیت میراندا لاوسون در سه گانه اصلی بازی Mass Effect شناخته شده است. شخصیت میراندا در قسمت دوم و سوم بازی Mass Effect حضور داشت.

Miranda in Mass Effect

بلک همچنین تایید کرده است که فیلم The Predator با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. او همچنین واکنش بسیار تندی به شایعات منتشر شده مبنی بر ساخت این فیلم با درجه سنی PG-13 نشان داد و اضافه کرد که در این فیلم شاهد صحنه‌های خونین و خشن بسیاری خواهیم بود. هالبروک اخیرا در مورد بازسازی فیلم The Predator صحبت کرده است. هالبروک توضیح داد که این فیلم می‌تواند بیشتر و بزرگ‌تر از یک فیلم دیگر از این مجموعه باشد. او گفت:

این فیلم یک دنباله نیست. شین چیز کاملا جدیدی ساخته است. به نحوی که این فیلم را در دنیای The Predator نگه داشته است و در عین حال امروز ما در مورد فیلمی صحبت می‌کنیم که از نظر داستانی یک فیلم کاملا جدید و دارای ایده‌های تازه‌ای است. من فکر نمی‌کنم که شما قرار است آرنولد شوارتزنگر را در این فیلم ببینید، این یک کار حیله گرانه است. فیلم The Predator، یک فیلم ترسناک، علمی تخیلی و وسترن خواهد بود.

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده