نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

کیگان-مایکل کی به جمع بازیگران بازسازی فیلم The Predator پیوست

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن کیگان-مایکل کی به جمع بازیگران بازسازی فیلم غارتگر (The Predator) خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که کیگان-مایکل کی به جمع بازیگران فیلم The Predator اضافه شده است. پیش از این حضور بازیگرانی چون بوید هالبروک، الیویا مان و تریوانت رودز در این فیلم تایید شده بود. بنیسیو دل تورو دیگر بازیگری بود که در این فیلم حضورش تایید شده بود، اما در اواخر ماه مهر، از فیلم The Predator جدا شد. تاکنون هیچ صحبتی در مورد نقش مایکل کی در این فیلم نشده است، اما ممکن است او در نقش یک بیگانه در این فیلم ظاهر شود. علاوه بر این، تاکنون هیچ اطلاعاتی از داستان این فیلم نیز منتشر نشده است.

Keegan-Michael Key

کارگردانی فیلم The Predator بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، خواهد بود و فرد دکر، نویسنده فیلم پلیس‌آهنی ۳ (RoboCop 3) و سریال Tales from the Crypt، به همراه بلک نیز مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری فیلم The Predator قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۷ آغاز شود. این فیلم، نسخه بازسازی فیلم اصلی است که در سال ۱۹۸۷ با بازی آرنولد شوارتزنگر به روی پرده رفته بود. بلک در مصاحبه‌ای در ماه می ۲۰۱۶ توضیح داد که انتخاب لحن و بازیگران مناسب و صحیح برای این فیلم، بسیار مهم و حیاتی است. او به دن آف گک گفت:

من فکر می‌کنم که تغییر لحن فیلم بسیار مهم است. این فیلم مانند دیگر فیلم‌های این مجموعه، بسیار ترسناک خواهد بود و من امیدوارم که در این فیلم شاهد برخی از صحنه‌های طنز نیز باشیم. به عبارت دیگر این برای اولین بار است که از طنز در این مجموعه استفاده می‌شود، بنابراین شما واقعا باید با گروهی از افراد در این فیلم مشغول باشید. ما دقت بسیاری در انتخاب بازیگران خواهیم کرد. ما یک گروه از مردم را در برابر هیولاها قرار می‌دهیم و من فکر می‌کنم که صرف نظر از گذراندن اوقات برای دیدن این فیلم، از دیدن آن نیز کاملا لذت خواهید برد.

تاکنون پنج فیلم از مجموعه Predator تولید و منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به غارتگر (Predator)، غارتگر ۲ (Predator 2)، به همراه دو فیلم بیگانه علیه غارتگر (Alien vs. Predator) و بیگانه علیه غارتگر: مرثیه (Aliens vs. Predator: Requiem)، اشاره کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز فیلم غارتگران (Predators) به کاگردانی نیمرود آنتال و تهیه کنندگی رابرت رودریگز، به روی پرده رفت.

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده