نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

مای گیفت، مرجعی برای خرید انواع گیفت کارت

فروشگاه اینترنتی مای گیفت با سابقه‌ای طولانی و درخشان، محلی امن و مناسب برای خرید انواع گیفت‌کارت محسوب می‌شود.

 فروشگاه اینترنتی مای گیفت با سابقه بسیار درخشان، محلی امن برای خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن PSN  آمریکا و انگلیس، ایکس باکس، استیم، گوگل پلی آمریکا، آیتونز آمریکا،  اوریجین و بتل‌نت بلیزارد است.

خرید گیفت کارت مجازی یا گیفت کارت فیزیکی

معمولاً گیفت کارت‌ها به صورت مجازی یعنی به صورت اعتبار پولی در اکانت شما با وارد کردن کد گیفت کارت، شارژ می‌شوند. اینجا است که با اعتباری که در داخل اکانت خود به دست آورده‌اید می‌توانید بعضا برای خرید کالاهای فیزیکی و دانلود کالاهای دیجیتالی مانند اپلیکشن، کتاب، برنامه، فیلم و موسیقی که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل دانلود هستند، استفاده کنید. در برخی موارد می‌توانید از سایت‌های خارجی کالاهای فیزیکی هم خریداری کنید.

خرید از استورهای مختلف به این صورت است که به عنوان مثال جهت خرید اپلیکیشن و برنامه‌های مربوط به اپل و آیفون از استور آیتونز یا اپ استور با خرید گیفت کارت آیتونز اپل انجام می‌پذیرد. اگر نیاز به خرید از استور گوگل پلی داشتید باید با گیفت کارت گوگل پلی خرید خود را انجام دهید. به همین ترتیب جهت خرید از استور مایکروسافت و ایکس باکس از گیفت کارت مایکروسافت و ایکس باکس، خرید از آمازون با گیفت کارت آمازون و برای خرید گیفت کارت PSN از سونی با استفاده از گیفت کارت پلی اسیتشن می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید.

خرید گیفت کارت :

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت های پلی استیشن نتورک را می‌توانید در کنسول‌های بازی Sony اعم از Play Station 4 و Play Station 4 Pro استفاده کنید. با گیفت کارت‌های پلی استیشن نتورک شما قادر خواهید بود بازی‌های اوریجینال، آیتم‌های درون بازی‌های پلی‌استیشن و همچنین انجام بازی‌ها به صورت آنلاین لذت ببرید.

خرید گیفت کارت استیم

گیفت کارت‌های استیم، یک راه حل آسان و خوب برای شارژ کردن حساب‌های استیم شما به حساب می‌آیند. همچنین با استفاده از گیفت کارت‌های استیم می‌توانید به دوستان خود، شارژ اکانت هدیه دهید. با گیفت کارت‌های استیم نه تنها روی کامپیوترهای شخصی ویندوزی بلکه روی دستگاه Mac خود نیز می‌توانید بازی مورد علاقه خود را دانلود و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

خرید گیفت کارت آیتونز

 با خرید گیفت کارت‌های آیتیونز آمریکا، می‌توانید تمامی محصولات موجود در iTunes را از جمله اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، آهنگ‌ها، ویدیوها، سریال‌های تلویزیونی و موارد دیگر را به راحتی خریداری نمایید.

خرید گیفت کارت ایکس‌باکس

با خرید این محصول، شما گیفت کارت ایکس باکس آمریکا را اتوماتیک و دقیقا پس از پرداخت دریافت خواهید کرد. گیفت کارت‌های ایکس باکس را می‌توانید در کنسول‌های بازی مایکروسافت اعم از Xbox One و Xbox 360 و همچنین در ویندوزهای نسل جدید و همچنین پلتفرم Windows Phone استفاده کنید. استور ویندوز شامل اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، نقشه‌های جغرافیایی، آهنگ‌ها، فیلم‌ها و دیگر موارد است.

گیفت کارت‌های قابل ارائه در مای گیفت

گیفت کارت‌های ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی شامل گیفت کارت تمامی سرویس‌های پر استفاده برای کنسول‌های بازی، سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی، صوتی و همچنین فروشگاه‌های اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها می‌شود. شما می‌توانید از وب سایت مای گیفت کارت‌های زیر را خریداری کنید:

  • گیفت کارت اپل آمریکا
  •  گیفت کارت پلی استیشن PSN آمریکا – انگلیس
  • گیفت کارت گوگل پلی آمریکا
  • گیفت کارت ایکس باکس
  • اشتراک استیم
  • گیفت کارت نتفلیکس
  • گیفت کارت اسکایپ
  • سرویس‌های بازی ورلد آف وار کرافت – بلیزارد بتل نت – اوریجین

براي اطلاعات بيشتر و كد تخفيف به كانال تلگرام @MYGIFT بپيونديد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده