نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

تریلر زمان عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Dark Souls: Remastered منتشر شد

به مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Dark Souls برای نینتندو سوییچ، کمپانی نینتندو تریلر روز عرضه‌ی آن را منتشر کرده است.

بالاخره بعد از چند بار تاخیر، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Dark Souls، اولین قسمت از سه‌گانه‌ی تحسین شده‌ی استودیو فرام‌ سافتور، راهی نینتندو سوییچ شد. به همین مناسبت کمپانی نینتندو، تریلر روز عرضه‌ی بازی را منتشر کرده که در آن، لحظاتی تماشایی از این بازی سخت و بی‌رحم، به‌تصویر کشیده شده است.

پیش‌تر هم نسخه‌ی ریمستر این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده بود اما این برای اولین بار است که یک نسخه از سری سولز، راهی پلتفرم نینتندو می‌شود و حالا کاربران می‌توانند به لطف قابلیت‌های کنسول سوییچ* در هر جا و هر لحظه که بخواهند، طعم سختی بازی را بچشند! این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی این بررسی می‌خوانیم:

Dark Souls Remastered شاید بهترین ریمستر نسل هشتم نباشد، اما یکی از بهترین بازی‌های نسل هفتم را با نرخ فریمی کاملا ثابت و رزولوشنی بهتر ارایه می‌دهد. چه این بازی را بارها تمام کرده باشید و چه برای اولین بار است که می‌خواهید پا به دنیای بازی بگذارید، Dark Souls Remastered یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان بازی‌های ریمستر شده نسل هشتم است.

هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی فیزیکی یا دیجیتالی Dark Souls Remastered را روی نینتندو سوییچ تهیه و بازی کنید. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده