// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳

بازی Alfonzo's Arctic Adventure در قالب کارتریج NES عرضه می‌شود

بازی Alfonzo's Arctic Adventure در قالب کارتریج برای کنسول NES معرفی شد و تنها ۱۶ ساعت پس از آغاز کمپین کیک استارتر توانست ۷ هزار و ۷۱۸ هزار دلار کانادا جمع آوری کند.

اخیرا فعالین صنعت بازی‌های ویدیویی با توسعه محصولات مختلف قصد دارند که آثار قدیمی را در نسل جاری به نمایش بگذارند. در این راستا شاهد عرضه کنسول مینی پلی استیشن 1 (Playstation Classic)، کنسول آتاری باکس، کنسول مینی نینتندو و غیره بوده‌ایم. در این میان برخی نیز در حال ساخت بازی‌هایی برای کنسول‌های قدیمی هستند. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو اسپونی بارد پروداکشن (Spoony Bard Production) در حال توسعه بازی جدیدی برای کنسول NES است.

بازی Alfonzo‘s Arctic Adventure که در سبک پلتفرمر و دوبعدی ساخته خواهد شد، دارای ۹۰ مرحله مختلف و ۴ کاراکتر قابل بازی جذاب است. همانند بسیاری از آثار NES، بازی Alfonzo‘s Arctic Adventure شامل سیستم ذخیره پیشرفت از طریق پسورد می‌شود.

سازندگان برای توسعه بازی Alfonzo‘s Arctic Adventure روی کنسول NES از طریق کمپین کیک استارتر (کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران) اقدام کرده‌اند. جالب است بدانید این بازی تنها در ۱۶ ساعت توانست مبلغی بالغ بر ۷ هزار و ۷۱۸ هزار دلار کانادا از سوی حامیان مالی جمع‌آوری کند. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان پیش از راه‌اندازی کمپین Kickstarter را مشاهده کنید:

کیک استارتر بازی Alfonzo‘s Arctic Adventure هم‌اکنون راه‌اندازی شده است! امروز داریم یک بازی جدید برای NES می‌سازیم.

Alfonzo

محصول یاد شده در دو حالت کارتریج فیزیکی و رام دیجیتالی با قیمت ۹ دلار کانادا در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. گفتنی است که Alfonzo‘s Arctic Adventure اولین بازی استودیو اسپونی بارد پروداکشن نیست و آنها پیش‌تر آثار دیگری را برای کنسول‌های قدیمی توسعه داده‌اند. چندی پیش سازندگان با همکاری کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) حالت مینی گیم بازی Golf Story یعنی GALF را برای کنسول NES توسعه دادند. با اینکه مینی گیم GALF یکی از ساده‌ترین بازی‌های گلف است، اما موجودی روز اول کارتریج‌ها در همان روز ابتدا به فروش رسید. در این راستا لیمیتد ران گیمز توییتی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

موجودی اول کارتریج‌های بازی GALF برای NES تمام شد. کارتریج‌های بیشتری در هر دو رنگ در ۸ ساعت آتی در دست توسعه قرار می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید به صفحه کیک استارتر Alfonzo‘s Arctic Adventure مراجعه کنید. اگر تمایل دارید که برای کمک به حامیان مالی اقدام کنید خوب است بدانید که نسخه محدود کارتریج‌های این بازی نیز در برنامه کاری سازندگان قرار دارد؛ پس احتمال دارد که شما در این میان بتوانید نسخه محدود را از آن خود کنید.

نظرات خود را در مورد ساخت کارتریج‌ها برای کنسول‌های قدیمی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده