// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

بازی GALF در قالب کارتریج برای کنسول قدیمی NES عرضه می‌شود

کمپانی لیمیتد ران گیمز اعلام کرد که کارتریج‌های بازی GALF برای کنسول قدیمی نینتندو یعنی NES در دست ساخت قرار دارد.

امیدوارم که پس از خریداری کردن کنسول NES Classic کنسول اصلی Nindtendo Entertainment System خود را دور ننداخته باشید. در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) اعلام کرد که در حال ساخت نسخه محدود کارتریج NES بازی GALF است. GALF در واقع بازی گلفی است که در Golf Story قرار دارد.

کمپانی لیمیتد ران گیمز با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود از ساخت کارتریج NES بازی GALF خبر داد. کارتریج یاد شده را می‌توان با استفاده از کنسول قدیمی نینتندو تجربه کرد. گفتنی است که طراحی بسته‌بندی این محصول همانند نسخه‌های مشکی رنگ NES نخواهد بود و سازندگان تغییراتی در آن ایجاد کرده‌‌اند. کمپانی لیمیتد ران گیمز در این باره خاطر نشان کرد که برای اینکه بتوانند این محصول را با حال و هوای قدیمی توسعه دهند از مواد‌هایی استفاده کرده‌اند که در ساخت کارتریج‌های قدیمی به کار رفته است.

کمپانی لیمیتد ران گیمز همچنین اعلام کرد که کارتریج‌های بازی GALF به همراه نسخه فیزیکی Golf Story عرضه می‌شود. Golf Story که سال گذشته منتشر شد، یک بازی گلف و مستقل است که با المان‌های نقش آفرینی برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت. ساخت نسخه فیزیکی یاد شده سال گذشته با انتشار اطلاعاتی فاش شد و سازندگان در جریان نمایشگاه E3 2018 به طور رسمی از توسعه آن رونمایی کردند.

کمپانی لیمیتد ران گیمز مدت زمان زیادی است که در حال ساخت محصولات مختلف فیزیکی برای بازی‌های مستقل است. سازندگان در اوایل سال جاری اعلام کردند که در حال حاضر ۱۸ نسخه مختلف از بازی‌های مستقل را در برنامه کاری خود دارند. آخرین اطلاعاتی که از روند کار کمپانی یاد شده منتشر شده است می‌توان به معرفی نسخه کالکتور بازی Yooka-Laylee اشاره کرد که در واقع کارتریج نینتندو 64 است.

کارتریج بازی GALF برای NES هم اکنون در وب سایت رسمی کمپانی لیمیتد ران گیمز با قیمت ۴۴.۹۹ پیش فروش می‌شود. گفتنی است که علاقه‌مندان باید هر چه زودتر دست به کار شوند چرا که تنها ۱۵۰۰ نسخه از این محصول تولید می‌شود.

نظرات خود را در مورد ساخت کارتریج‌های بازی‌های مستقل برای کنسول‌های قدیمی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده