نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در فیلم Annabelle 3 باز خواهند گشت

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در فیلم Annabelle 3 (آنابل ۳) حضور خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فیلم Annabelle 3 قرار است شاهد بازگشت دو بازیگر اصلی مجموعه Conjuring (احضار روح) باشیم. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پاتریک ویلسون، بازیگر نقش اد وارن و ویرا فارمیگا، بازیگر نقش لورین وارن، در فیلم The Conjuring محصول سال ۲۰۱۳ و فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) محصول سال ۲۰۱۶، قرار است بار دیگر در قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل) بازگردند و به ایفای نقش بپردازند. طبق اطلاعات منتشر شده، تمرکز این فیلم ترسناک روی یک عروسک به نام آنابل است که توسط وارن‌ها در یک اتاق مخصوص نگه‌داری می‌شود تا دیگر نتواند به کسی آسیب برساند. با این حال، آنابل موفق می‌شود تا به شرارت‌های خود ادامه دهد و حال هدف او در این قسمت یک دختر ۱۰ ساله به‌نام جودی است که نقش این دختر را مکینا گریس بازی می‌کند.

The Conjuring

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle 3 که در زمان اکران نام متفاوتی خواهد داشت، بر عهده گری دوبرمن خواهد بود. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته که کارگردانی این دو فیلم به ترتیب بر عهده جان آر. لئونتی و دیوید اف. سندبرگ بوده است. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring و پیتر سفرن به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Annabelle 3 حضور دارند و مایکل کلیر نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. مجموعه احضار روح با اکران فیلم The Conjuring در سال ۲۰۱۳ آغاز به‌کار کرد و از آن زمان شاهد انتشار یک دنباله از این فیلم و دو اسپین‌آف فیلم Annabelle بوده‌ایم و ماه گذشته، فیلم The Nun (راهبه)، جدیدترین فیلم این مجموعه به‌روی پرده‌های سینما رفت و رکورد فروش جهانی این مجموعه را شکست.

Annabelle 3 فیلم بعدی مجموعه Conjuring است که قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. پس از آن، احتمالا فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) اکران خواهد شد که کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل چاوز خواهد بود و پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. در ادامه فیلم The Crooked Man (کراکد من) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده