نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

تریلر انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین؛ فرار از جزیره اسرارآمیز

شبکه آمازون پرایم ویدیو تریلر جدیدی از انیمیشن سریالی Angry Birds Mystery Island را پخش کرد که به‌زودی تقدیم طرفدارها خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آمازون پرایم ویدیو تریلر جدیدی از انیمیشن سریالی Angry Birds Mystery Island (پرندگان خشمگین: جزیره اسرارآمیز) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این ویدیو گروهی از جوجه‌ها را نشان می‌دهد که در یک جزیره خطرناک سرگردان می‌شوند. هشت قسمت اول انیمیشن سریالی انگری بردز در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (۲۱ مه ۲۰۲۴) از +Amazon Kids و Prime Video پخش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر انیمیشن سریالی Angry Birds Mystery Island

در خلاصه داستان Angry Birds Mystery Island می‌خوانیم: «وقتی سه جوجه نوجوان و یک بچه خوک در جزیره‌ای متروک سرگردان می‌شوند، باید اختلافات را کنار بگذارند و راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند. هر روز این گروه یک نقشه برای خروج از جزیره می‌کشند، اما به در بسته می‌خورند. این جزیره مدام میا، بادی، رُزی و همیلتون را امتحان می‌کند، اما قهرمان‌های داستان با گذراندن این آزمون‌ها و رفتن به اعماق تاریکی می‌توانند راهی به خانه بیابند.»

اریک راجرز، نویسنده سریال Futurama (فیوچراما) به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال Angry Birds Mystery Island فعالیت داشت. هاروی گی‌ین (بازیگر سریال What We Do in the Shadows) در نقش بادی، کیت میکوچی (صداپیشه انیمیشن Scooby-Doo) در نقش میا، دامینیک مانهن (بازیگر فیلم ارباب حلقه‌ها) در نقش همیلتون و نسیم پدراد (صداپیشه من نفرت‌انگیز ۲) در نقش رُزی از صداپیشه‌های این انیمیشن به‌شمار می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده