نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

فیلم The Nun رکورد فروش جهانی مجموعه The Conjuring را شکست

فیلم The Nun (راهبه) توانست رکورد فروش جهانی مجموعه The Conjuring را به نام خود ثبت کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Nun توانسته رکورد دیگری را بشکند. این فیلم ترسناک در چهارمین هفته اکران جهانی خود موفق شد تا رکورد فروش جهانی مجموعه ترسناک The Conjuring (احضار) را به نام خود ثبت کند و به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در سراسر جهان تبدیل شود. فیلم The Nun که پنجمین فیلم مجموعه Conjuring است، موفق شد ۱۶.۲ میلیون دلار دیگر در حدود ۸۰ کشور از بازار جهانی فروش کند تا مجموع فروش این فیلم به حدود فروش ۳۳۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. در حال حاضر فیلم The Nun پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما در ۱۲ کشور از جمله برزیل، رومانی و امارات هم است. پیش از این، فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) محصول سال ۲۰۱۶، با فروش ۳۲۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در بازار جهانی بوده است.

با این حال، فیلم The Nun که تا به امروز بیش از ۱۰۹ میلیون دلار نیز در آمریکای شمالی فروخته و دومین فیلم پرفروش این مجموعه پس از فیلم The Conjuring نیز به حساب می‌آید، بسیار بعید است رکورد فروش این منطقه را بشکند. ۵ فیلم مجموعه Conjuring تا به امروز بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و این مجموعه در طول سال‌های گذشته از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های ترسناک هالیوود بوده‌اند. قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل)، فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) و فیلم The Crooked Man (مرد کج‌وکوله)، فیلم‌های بعدی مجموعه Conjuring خواهند بود.

کرین هاردی، کارگردان فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز وان و گری دابرمن، بر عهده داشته است. دمیان بیچیر، تیسا فارمیگا، شارلوت هوپ، جوناس بلوکت، اینگرید بیسو، بانی ارونز و جانی کوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده