نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

مکینا گریس به جمع بازیگران فیلم Annabelle 3 پیوست

مکینا گریس، بازیگر فیلم من تونیا هستم (I, Tonya) به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم آنابل 3 (Annabelle 3) پیوست و قرار است نقش دختر خانواده‌ی وارن را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی یکی از گزارش‌های خود اعلام کرد که پروژه تولید سومین قسمت از سری فیلم Annabelle (آنابل) به‌تازگی یک قدم به سمت جلو برداشته است. این سایت خبری اعلام کرد که بازیگر جوانی به نام مکینا گریس به‌تازگی به جمع بازیگران این تیم پیوسته و قرار است یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا کند.

مکینا گریس بیش از هر چیزی برای ایفای نقش در سریال Gifted (با استعداد) و همچنین سریال Designated Survivor (بازمانده برگزیده) شناخته شده است. این بازیگر جوان همچنین در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) که سال آینده به روی پرده سینماها می‌رود، حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. او قرار است در فیلم Annabelle 3 (آنابل 3) نقش جودی وارن، دختر یک زوج محقق و البته عجیب و غریب را ایفا کند. بعد از اینکه پدر و مادر این خانواده عروسکی شیطانی و پلید را به خانه‌ی خود آوردند تا در اتاق مخصوص نگه‌داری کنند، جودی به همراه دو پرستار نوجوانش، هدف این عروسک قرار گرفتند.

دنیای The Conjuring (احضار)، دو قسمت از سری فیلم Conjuring به کارگردانی جیمز وان، اولین اسپین آف این مجموعه یعنی فیلم آنابل و همچنین دنباله‌ی آن یعنی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و بعد از آن هم اسپین آف دیگری یعنی فیلم The Nun (راهبه) را شامل می‌شود. سال گذشته اعلام شد که کمپانی سازنده برنامه‌ریزی کرده تا اسپین آف دیگری برای این مجموعه بسازد. آن‌ها اعلام کردند که داستان این اثر جدید، براساس شخصیت مرد خمیده‌ی فیلم The Conjuring 2 (احضار 2) خواهد بود. از طرف دیگر هم فیلم The Conjuring 3 (احضار 3) در دست ساخت قرار دارد و این اثر هم از جمله کارهایی است که در آینده می‌توانیم شاهد اکران شدنش باشیم.

Annabelle Creation

گری دابرمن که نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی اسپین آف‌های این مجموعه به حساب می‌آید، قرار است برای اولین بار پا به عرصه‌ی کارگردانی بگذارد و اولین پروژه‌ی خود را در این زمینه تجربه کند. او همچنین فیلمنامه‌ی فیلم راهبه را هم نوشته است. فیلم راهبه در تاریخ ۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۶ شهریور) به روی پرده سینماها رفت. دابرمن همچنین فیلمنامه‌ی فیلم It (آن)، اثر ترسناک بسیار موفق کمپانی نیو لاین (New Line) را هم نوشته بود و حالا در حال همکاری با تیم تولید قسمت دوم آن یعنی فیلم It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) است.

جان آر. لئونتی فردی بود که اولین قسمت از این مجموعه را کارگردانی کرد. فیلم آنابل توانست با بودجه‌ی ۶.۵ میلیون دلاری خود، درآمدی نزدیک به ۲۵۷ میلیون دلار کسب کند. این در حالی بود که قسمت دوم سری فیلم آنابل یعنی فیلم آنابل: خلقت که در سال ۲۰۱۷ و با کارگردانی دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شد، توانست با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری خود، درآمدی در حدود ۳۰۶.۵ میلیون دلار را کسب کند. لازم به ذکر است که جیمز وان با کمپانی Atomic Monster خود و به همراه کمپانی پیتر سفران قرار است دوباره به این تیم تولید بیایند و قسمت سوم سری فیلم آنابل را تهیه و تولید کنند.

فیلم Annabelle 3 برای اکران در تاریخ ۳ جولای سال ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) تنظیم شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده