// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

معرفی بازی موبایل Survival Heroes؛ بتل رویال با طعم MOBA

بازی موبایل Survival Heroes یک بازی بتل رویال با حال و هوای اساطیری و المان‌های MOBA است که تجربه‌ای جدید در زمینه بازی های بتل رویال را ارائه می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در بازه زمانی‌ای قرار داریم که بتل رویال، محبوبیت بالایی دارد و سازنده‌ها سعی می‌کنند با ساخت یک بازی بتل رویال، به محبوبیت برسند. با این حال خیلی از بازی‌های بتل رویال موبایل کیفیت مناسبی ندارند و نمی‌توانند مخاطب را آن‌طور که باید و شاید سرگرم کنند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی بتل رویال نو‌آورانه رفته‌ایم که می‌تواند مخاطبان را در طولانی مدت سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Survival Heroes، ساخته استودیو Snail Games، یک بازی بتل رویال با حال و هوای اساطیری است که تیم سازنده، برای ارائه‌ی یک تجربه‌ جدید و سرگرم کننده، از المان‌های بازی‌های MOBA هم استفاده کرده است. در نگاه اول، ترکیب بتل رویال با MOBA شاید آنچنان ترکیب جالبی نباشد، اما Snail Games به خوبی توانسته است بازی موبایل Survival Heroes را به اثری سرگرم کننده و جذاب تبدیل کند.

بازی موبایل Survival Heroes

شخصی سازی در بازی Survival Heroes ساده است و به جنسیت و نوع پوشش اولیه کاراکتر، ختم می‌شود

با شروع بازی اندروید و آیفن Survival Heroes، بخش تمرینی بازی را مشاهده می‌کنید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان یاد داده می‌شود. همانند سایر بازی‌های بتل رویال، در Survival Heroes بازیکنان برای زنده ماندن و اول شدن، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در ابتدای بازی از طریق یک کشتی هوایی، وارد محیط جنگلی بازی می‌شوید و باید با گشت و گذار در محیط و خانه‌های مختلف، آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید. حال بازی Survival Heroes چه تفاوت‌هایی با سایر بازی‌های بتل رویال دارد که آن را به بازی‌ای ارزشمند تبدیل کرده است؟ اولین مورد این است که در اینجا برخلاف اکثر بازی‌ها، خبری از سلاح‌های گرم مثل انواع و اقسام اسالت‌ها و تک تیراندازها نیست، بلکه از طریق عصای جادویی، شمشیر و سایر سلاح‌های اساطیری با یکدیگر مبارزه می‌کنید. همچنین زره‌ی جنگی و سلاح‌های شما با توجه به ارزش‌شان ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. برای مثال هرقدر کفش شما بهتر باشد، سرعت حرکت کردن‌تان بهبود می‌بخشد. از طرفی جدا از اسلحه و لباس، می‌توانید آیتم‌های دیگری نظیر دوربین چشمی را بردارید. دوربین چشمی‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که هرقدر ارزش‌شان بهتر باشد، آیتم‌هایی را که در مسافت‌های دورتری از شما قرار دارند، بهتر شناسایی می‌کنند. با این حال اصلی‌ترین تفاوت بازی موبایل Survival Heroes با سایر بازی‌های هم سبک، وجود المان‌های موبا در بازی است. حال سوال پیش می‌آید که المان‌های بازی‌های MOBA به چه شکل در بازی استفاده شده‌اند؟ در Survival Heroes هر سلاح با توجه به ارزشش، ویژگی‌های متفاوتی دارد. همانند بازی‌های موبایل که هر قهرمان مهارت‌های منحصربه‌فردی برای حمله کردن دارد، قهرمان‌های Survival Heroes (شخصیت‌هایی که خودتان آن‌ها را شخصی سازی کرده‌اید) نیز به‌واسطه‌ی سلاح‌های‌شان مهارت‌های مخصوص به خودشان را دارند.

جمع‌آوری پول در کنار کلیدهای خاص بازی، به شما اجازه می‌دهند تا صندوق‌ها و آیتم‌های قدرتمندی را خریداری کنند

از این رو هرقدر سلاح شما قوی‌تر باشد، تعداد مهارت‌هایی که می‌توانید استفاده کنید هم افزایش پیدا می‌کند. برای مثال یک سلاح عادی، دو مهارت دارد، اما یک سلاح طلایی چهار یا پنج مهارت مختلف را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. یکی از نکات مهمی که در حین تجربه‌ی بازی باید آن را در نظر داشته باشید، نحوه‌ی گشت و گذار شما در بازی است. در جهان Survival Heroes جدا از قهرمان‌ها، هیولاهای مختلفی هم قرار دارند که نوع قدرت و ارزشش‌شان تا حدی شبیه به بازی‌های موبا است. از این رو با کشتن هیولاهای قدرتمند‌تر، یک سری مزیت به شما داده می‌شود. البته اشاره کنم که مزیت‌ها می‌توانند کلید‌های با ارزشی باشند که درب صندوق‌های ارزشمند Survival Heroes را باز می‌کنند. در این صندوق‌ها آیتم‌های طلایی رنگی قرار دارند که قدرت شما را دوچندان خواهند کرد. ساختار گیم‌پلی بازی اندروید و آيفون Survival Heroes به شکلی است که بازیکنان در سطح‌های اولیه، با تعداد کمی از بازیکنان ورد بازی می‌شوند تا با حال و هوای بازی آشنا شوند؛ اما رفته رفته این تعداد زیادتر می‌شود و با بازیکنان حرفه‌ای‌تری روبه‌رو می‌شوید. جدا از گیم‌پلی، کیفیت سرورهای بازی موبایل Survival Heroes هم کیفیت مناسبی دارند و خللی در تجربه‌ی بازیکنان به وجود نمی‌آورند.

بازی موبایل Survival Heroes

در کنار تمامی این موارد، همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، بازی اندروید و آیفون Survival Heroes به لطف طراحی‌های هنری خود، حال و هوای بازی‌های اساطیری به خود گرفته است. تمامی سلاح‌ها و لباس‌های بازی به شکلی طراحی شده‌اند که حس و حال جنگ‌های اساطیری را القا می‌کنند و همین مورد سبب شده است تا میان Survival Heroes و سایر بازی‌های بتل رویال، تفاوت ایجاد شود. اگر به دنبال یک بازی بتل رویال سرگرم کننده در طولانی مدت هستید، بازی اندروید و آیفون Survival Heroes می‌تواند بهترین گزینه باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Survival Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده