نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

همکاری سازندگان Fallout 76 و اداره گردشگری ویرجینیا غربی در زمینه تبلیغات بازی

فرمانداری و اداره‌ی گردشگری ویرجینیای غربی برای تبلیغات بازی Fallout 76 و جذب گردشگر به این منطقه، با کمپانی بتسدا همکاری خواهند کرد.

از همان ابتدای خلقت سری بازی‌های Fallout، سازنده بازی یعنی کمپانی بتسدا، کاربران را وارد یک نسخه‌ی آخرالزمانی از ایالت‌های معروف کشور آمریکا کرد و این سنت، با بازی Fallout 76 و جریان داشتنش در نسخه‌ی پسا-آخرالزمانی ایالت ویرجینیای غربی، ادامه خواهد داشت.

حال به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که نهادهای اداره‌کننده‌ی ایالت ویرجینیای غربی مثل شهرداری و اداره‌ی گردشگری این شهر، قرار است در قالب یک همکاری با کمپانی بتسدا، در تبلیغات بازی فال اوت 76 و همچنین جذب گردشگر به ایالت‌شان سهیم شوند. با توجه به اعلامیه‌ی رسمی اداره‌ی توریسم ویرجینیای غربی، به‌زودی اطلاعاتی تازه از رویدادها و تورهای تبلیغاتی بازی در سراسر این ایالت، منتشر خواهد شد و در این میان، کاراکتر والت بوی (Vault Boy) هم در این رویدادها دیده خواهد شد!

فرماندار ایالت ویرجینیای غربی هم اخیرا درباره‌ی این همکاری، دیدگاهش را اعلام کرده است:

بالاخره زمان آن رسید تا به مردم سراسر جهان نشان دهیم که ویرجینیای غربی، چه سرزمین باارزشی است! مدت‌ها است که می‌گویم این منطقه از مناظر زیبا، مردم بسیار خوب و کلی موارد این‌چنینی بهره می‌برد و حالا به‌کمک بازی‌های ویدیویی، تمامی این موارد را می‌توانیم به مردم جهان نشان بدهیم.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. به‌تازگی، این بازی در اختیار رسانه‌های خارجی قرار داده شده و اطلاعات زیادی از آن درحال منتشر شدن است. از دلیل عدم انتشار بازی رو استیم و شبیه‌سازی پناهگاه سری Greek Island در آن تا جزئیات پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و بخش PvP بازی را می‌توانید در زومجی بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده