// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

جزئیات پرداخت های درون برنامه‌ ای بازی Fallout 76 منتشر شد

کمپانی بتسدا اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید لباس و اسکین استفاده کنند.

در گذشته مشخص شده بود که بازی Fallout 76 هم همانند اکثر بازی‌های امروزی، دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؛ اما کمپانی بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر بازی Fallout 76، اعلام کرد که بازیکنان نیازی نیست با پرداخت پول واقعی کارت پرک‌های مورد نظرشان را خریداری کنند. در واقع پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی فال اوت 76 به آیتم‌های تزئینی محدود شده است.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا اطلاعات بیشتری را از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Fallout 76 منتشر کرده است. پیت هاینز در جریان گفت‌وگوی خود با میجر نلسون، اعلام کرده است که واحد پول بازیکنان در بازی Fallout 76 که در بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، Atoms نام دارد. حال بازیکنان از طریق اتم‌ها می‌توانند لباس‌ و اسکین‌های مختلفی را برای شخصیت خود خریداری کنند. همچنین مشخص شده است که بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌های مشخصی، اتم‌ کسب کنند یا اینکه با پرداخت پول واقعی، مقدار اتم مورد نیاز خود را تهیه کنند. متاسفانه بتسدا در مورد قیمت‌ اتم‌ها، اطلاعاتی را در دسترس قرار نداده است.

پیت هاینز در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که در طول بازی به‌وفور اتم‌ها را دریافت خواهید کرد و نیازی به پرداخت پول واقعی نیست. وی در این باره می‌گوید:

اتم‌ها مواردی هستند که با تجربه‌ی بازی آن‌ها را کسب خواهید کرد. صداقانه بگویم ما آن‌ها را به سادگی به دست شما می‌رسانیم؛ برای مثال زمانی که از والت خارج می‌شوید، زمانی که اولین هیولای بازی را می‌کشید یا زمانی که برای اولین بار یک میوه یا سبزی‌ای را می‌خورید، اتم‌ها به شما پاداش داده می‌شوند. اتم‌ها پاداش‌های چالشی بازی هستند. از اتم‌ها می‌توانید برای خرید لباس، اسکین یا سایر موارد تزئینی بازی استفاده کنید. مواردی که شخصیت شما را از سایر شخصیت‌های بازی متمایز می‌کند.

ظاهرا کمپانی بتسدا از سیستمی مشابه به بازی‌های Fortnite و Overwatch برای بازی Fallout 76 استفاده کرده است. در انتها مشخص شده است که پیش خرید کنندگان بازی Fallout 76 روی ایکس باکس وان، ۵۰۰ اتم را به رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین در گذشته یک باندل ایکس باکس وان ایکس هم برای بازی Fallout 76 معرفی شده بود تا هواداران بتوانند این بازی را روی قوی‌ترین کنسول موجود تجربه کنند. بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده