// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

اطلاعاتی از بخش PvP بازی Fallout 76 منتشر شد

اطلاعاتی از روند مبارزات PvP و PvE بازی Fallout 76 در رویدادی که کمپانی بتسدا به‌تازگی برگزار کرده است، منتشر شد.

در طی رویدادی که کمپانی بتسدا (Bethesda) اخیرا برای بازی Fallout 76 برگزار کرد شاهد انتشار اطلاعاتی از بخش بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و بازیکن در مقابل محیط (PvE) بودیم.

در حالی که بازی فال اوت 76 بیشتر در مورد ساخت و ساز پایگاه است، اما از طرفی هم به بازیکنان اجازه می‌دهد که به نبرد با دیگر کاربران بروند. در این میان، گویا سیستمی نیز در بازی پیاده شده است که کاربران می‌توانند از مبارزه با دیگر بازیکنان پرهیز کنند.

طراحان بخش PvP مکانیزمی در بازی تعبیه کرده‌اند تا کاربرانی که قصد مبارزه یا درگیر شدن با دیگر بازیکنان را ندارند آسیب کمتری از شلیک حریف‌ها دریافت کنند. البته در جریان این رویداد مشخص نشد که این آسیب به چه اندازه‌ای کاهش پیدا می‌کند، اما بسیاری بر این باور هستند که برای کاربری که قصد مبارزه با دیگر بازیکنان را نداشته باشد احتمال دارد که آسیب وارد شده تا ۹۰ درصد کاهش پیدا کند. البته زمانی که کاربر دیگر شروع به شلیک کردن کند این مکانیزم عملکرد متفاوتی خواهد داشت و آسیب‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. در همین راستا کاربرانی که تمایل به درگیری یا به قتل رساندن بازیکنان در بازی ندارند می‌توانند به سادگی به آنها اعتنا نکنند و راه خود را عوض کنند.

در جریان این رویداد همچنین فرکانس رادیویی عجیبی با نام Hunter/Hunter Radio مشاهده شد که کاربران برای گوش دادن به آن باید از لول ۵ یا بیشتر برخوردار باشند. این بخش به بازیکنان اجازه می‌دهد که از طریق سیستم حریف‌یابی یا همان Matchmaking با کاربران دیگر به تجربه حالتی همانند بتل رویال مشغول شوند. بازی برای هر یک از کاربران، بازیکنی را به‌عنوان هدف مشخص می‌کند تا اینکه سرانجام یکی از بازیکنان در انتها زنده بماند. پس از اتمام نبرد، کاربران از پول و دیگر آیتم‌های مشابه بهره‌مند می‌شوند. در انتهای مطلب می‌توانید این فرکانس در عکسی مشاهده کنید.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان ماه)‌ به طور رسمی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

fallout 76

اخبار و تریلر زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از آنها باخبر شوید. در انتهای صفحه نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد اطلاعات جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده