نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳

فیفا 24 و آثار بیشتر در بازی های ماه می پلی استیشن پلاس اسنشیال

سونی فهرست بازی‌های سرویس PS Plus Essential را معرفی کرد که بازی‌هایی چون EA Sports FC 24 در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

کاربران رده‌ی Essential سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند از ماه می ۲۰۲۴ بازی‌های جدیدی را به‌صورت رایگان روی PS4 و PS5 تجربه کنند که فهرست این بازی‌ها به شرح زیر است:

  • بازی EA Sports FC 24 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • بازی Ghostrunner 2 برای پلی استیشن 5
  • بازی Tunic برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • بازی Destiny 2: Lightfall برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

به‌نظر می‌رسد که سونی EA Sports FC 24 را به‌عنوان گل سرسبد بازی‌های ماه می پلی استیشن پلاس در نظر گرفته است. الکترونیک آرتز اولین‌بار است که بازی‌های این مجموعه را بدون نام و همکاری فیفا و اینبار با برند اختصاصی FC روانه بازار می‌کند. البته که همچنان با همان شبیه‌ساز سرگرم کننده و باکیفیت فوتبال از این تیم مواجه هستیم که مثل همیشه طرفداران ثابت و پرتعداد خود را از سراسر جهان دارد.

روباه شمشیر به دست در بازی Tunic

از سوی دیگر سونی سعی دارد تا اضافه کردن بازی‌هایی مانند Destiny 2 و ارائه‌ی سبک بازی‌های متنوع‌تری در این مجموعه، توجه گستره‌ی بزرگ‌تری از بازیکنان را به این سمت جلب کند. بسته الحاقی Lightfall بازی Destiny 2 نیز در فهرست بازی‌های جدید PS Plus Essential گنجانده شده است تا شما را برای انتشار محتوای نهایی The Final Shape در ماه ژوئن آماده کند. اما سومین بازی اضافه شده به سرویس سونی، یک بازی ارزشمند مستقل به‌نام Tunic است که دنباله AA سری Ghostrunner نیز درکنار آن دیده می‌شود.

بازی Tunic که اولین‌بار برای ایکس باکس عرضه شده بود، بعدها راه خود را به سمت اکوسیستم پلی استیشن نیز باز کرد. بازی Ghostrunner 2 نیز یک اثر One Hit One Kill بسیار خوب است که در اکثر جنبه‌ها، از قسمت قبلی هم بهتر عمل می‌کند. بنابراین سونی فهرست متنوع و جذابی از بازی‌های جدید را برای سرویس اشتراکی خود در نظر گرفته است که قطعا می‌توانند برای کاربران پلی استیشن پلاس جذاب و سرگرم کننده باشند.

نظر شما درباره بازی‌های جدید PS Plus چیست؟ در ادامه می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده