نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

جلسه تست بازی Spider-Man برای اعضای اینسامنیاک گیمز برگزار شد

اعضای اینسامنیاک گیمز توانستند جدیدترین نسخه بازی Spider-Man را تجربه کنند. آن‌ها پس از انجام بازی، تجربیات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند که حاوی اطلاعات اندک اما جالبی از این بازی است.

استودیو‌ی Insomniac Games امروز با اطلاعاتی جزئی اما جالب درباره‌ی بازی شدیدا مورد انتظارش یعنی Spider-Man به توییتر آمد.

امروز دومین روز از جلسه‌ی تست بازی توسط اعضای استودیو بود. اعضای تیم اینسامنیاک و تمام کسانی که روی این بازی کار کرده‌اند، دیروز و امروز این فرصت را داشته‌اند تا به انجام نسخه‌ی فعلی بازی بپردازند و تجربیات خود را از این فرصت در شبکه‌های اجتماعی منعکس کنند. اگر کنجکاوید بدانید آن‌ها پس از تجربه‌ی بازی چه چیزهایی گفته‌اند می‌توانید در ادامه برخی از این نظرات را مطالعه کنید.

اریک موناسلی:

امروز بعد از ظهر برای مدتی توانستم #SpiderManPS4 را بازی کنم. نمی‌توانم برای بازگشتن سر کار صبر کنم! اینسامنیاک گیمز واقعا در حال ترکاندن است! ۲۰۱۸ سال شگفت‌انگیزی خواهد بود.

داستین براون:

همه‌ی ما در اینسامنیاک توانستیم #SpiderManPS4 را تجربه کنیم. تجربه‌ی بسیار باحالی بود که می‌بینیم این بازی تا این اندازه پیشرفت کرده و کامل شده است.

گیوین گولدن:

سال ۲۰۱۸ ام را با دو روز پشت سر هم بازی کردن #Spider-ManPS4 در سر کار آغاز کردم.

لارن ng:

کارم را دوست دارم!

جان پاکت:

این واقعا فوق‌العاده است که وقتی به استودیو می‌آیی همه مشغول بازی کردن اسپایدرمن هستند...

اگر دوست دارید بدانید آیکون بازی در حال حاضر روی Dev Kit پلی‌استیشن 4 چگونه دیده می‌شود، می‎‌توانید در ادامه تصویری را که از محیط کنسول‌های استفاده‌شده منتشر شده است مشاهده کنید. البته باید دانست که مشخص نیست این آیکون تا زمان عرضه‌ی بازی به همین شکل باقی می‌ماند یا خیر.

Spider-ManPS4

درست است که اکنون که این اخبار به گوشمان می‌رسد می‌توانیم نتیجه بگیریم بخش اعظمی از روند ساخت بازی به اتمام رسیده و مراحل زیادی از آن قابل بازی شده است، اما نباید ساده‌لوحانه گول بخوریم! عمل پلی تست در دوره‌های مختلفی از جریان ساخت بازی انجام می‌شود و برگزاری آن اصلا بدین معنا نیست که روند ساخت بازی به اتمام رسیده یا حتی به پایان خود نزدیک شده است. به همین خاطر است که نمی‌توان از اطلاعاتی که منتشر شده نتیجه گرفت که چقدر تا عرضه‌ی بازی فاصله داریم.

علاوه بر اخباری که درباره‌ی جلسه‌ی تست بازی منتشر شد، اینسامنیاک با اشاره به حضور آن‌ها در GDC روشن کرد که این اتفاق احتمالا بدین معنا نیست که قرار است تصاویر تازه و منتشر نشده‌ای از بازی را شاهد باشیم.

ما معمولا چیزهای تازه و منتشر نشده را در GDC نمایش نمی‌دهیم. اغلب در مورد کارهای گذشته و چیزهایی که قبلا به انتشار رسانده‌ایم صحبت خواهیم کرد و از تجربیات و چیزهایی که در این مدت یاد گرفته‌ایم خواهیم گفت.

مورد جالب دیگر از سوی جاسیندا چو، کارگردان هنری بازی منتشر شده. او به این مسئله اشاره می‌کند که دستبندهای تار افکن پیتر پارکر (که به او اجازه‌ی تنیدن تار عنکبوت را می‌دهند) توسط یک طراح صنعتی طراحی شده‌اند.

جاسیندا چو:

من در واقع طراحی آن‌ها را بر عهده‌ی یک طراح صنعتی گذاشتم. آهای! دوستانی که در بخش بازاریابی مشغولید؛ امیدوارم بتوانیم برای استفاده‌ی کازپلیرها این طرح مفهومی را منتشر کنیم.

بازی Spider-Man قرار است در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 به بازار عرضه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده