// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

نسخه بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT منتشر شد

نسخه بتای بازی مبارزه‌ ای و انحصاری Dissidia Final Fantasy NT هم‌اکنون بدون نیاز به اشتراک Playstation Plus قابل تجربه است.

در ماه جاری فاز بتای بازی‌های زیادی برگزار می‌شود؛ طوری که اکنون و در آستانه آغاز بتای عمومی بازی Dragon Ball FighterZ، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) فاز آزمایشی پروژه مبارزه‌ای خود یعنی بازی Dissidia Final Fantasy NT را که به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در حال توسعه است، شروع کرده است.

نسخه بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و این فاز آزمایشی تا تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت تا به کاربران اجازه دهد که به تجربه این بازی مبارزه‌ای و آرکید بپردازند. برخلاف نسخه بتای پیشین بازی Dissidia Final Fantasy NT که در ماه آگوست برگزار شد، این بار تمامی کاربران PS4 می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند و نیازی به داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس نیست. البته گفتنی است که پس از عرضه رسمی بازی، برای تجربه بخش‌ آنلاین آن کاربران باید اشتراک PS Plus را خریداری کنند.

نسخه بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT با حجم ۱۸ گیگابایت در فروشگاه Playstation Store در دسترس قرار دارد و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را دانلود کنند. گفتنی است که تمامی کاراکتر‌های بازی در فاز آزمایشی آن حضور ندارند.

Dissidia Final Fantasy NT

Dissidia Final Fantasy NT یک بازی مبارزه‌ای سه در مقابل سه (3v3) است که قهرمانان آن از مجموعه فاینال فانتزی در این بازی حضور پیدا کرده‌اند. با عرضه نسخه نهایی، ۲۸ کاراکتر در فهرست قهرمانان این بازی در دسترس قرار می‌گیرند و پس از آن ۶ کاراکتر دیگر به واسطه بسته‌های الحاقی به بازی اضافه می‌شوند. گفتنی است که اسکوئر انیکس هنوز از کاراکتر‌هایی که قرار است به واسطه آپدیت به بازی اضافه شوند، رونمایی نکرده‌ است. ۶ کاراکتر مذکور جزو محتویات سیزن پس این بازی هستند و کاربران می‌توانند با خرید نسخه Digital Deluxe یا Ultimate Collector’s Edition بازی Dissidia Final Fantasy NT از این محتوا در آینده بهره‌مند شوند.

بازی Dissidia Final Fantasy NT در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن‌ماه) به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. گفتنی است که یکی از محتویات این بازی هم‌اکنون در دسترس قرار دارد؛ طوری که کاربرانی که بسته‌ غذایی Nissin Cup Noodles را خریداری کرده باشند می‌توانند با وارد کردن شماره سریالی که در جعبه تعبیه شده است، از محتوای Royal Raiment بهره‌مند شوند که در واقع یک پوسته ظاهری برای کاراکتر Noctis به شمار می‌رود. البته این آیتم تنها در ایالات متحده در دسترس است. برای اطلاع بیشتر در این مورد می‌توانید به وب‌سایت رسمی Nissin مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با محیط بازی در ادامه می‌توانید ویدیویی از آن را مشاهده کنید که پیش‌تر منتشر شده و کاراکتر Noctis را در حال مبارزه نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید. آیا برای دانلود نسخه بتای این بازی اقدام می‌کنید؟


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده