// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Hob با انتشار تریلری برای پی سی و پلی‌ استیشن 4 منتشر شد

استودیو Runic Games با انتشار تریلری، بازی اکشن و ماجراجویی Hob را برای کاربران پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس قرار داد.

در میان اخبار بازی، استودیو رونیک گیمز (Runic Games) و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) اعلام کردند که پروژه اکشن-ماجراجوی آنها یعنی بازی Hob بالاخره برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شده است. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلری جدید از بازی مذکور منتشر کردند که گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد.

تاسیس استودیو Runic Games به هشت سال پیش یعنی سال ۲۰۰۸ برمی‌گردد. از دیگر بازی‌هایی که در کارنامه کاری این استودیو دیده می‌شود می‌توان به بازی Torchlight (سال ۲۰۰۹) و بازی Torchlight II (سال ۲۰۱۲) اشاره کرد. همانطور که می‌بینید وقفه زمانی زیادی میان عرضه بازی‌های این استودیو افتاده است.

Hob یک بازی اکشن و ماجراجویی است که وقایع آن در دنیایی آشفته اتفاق می‌افتد. در این بازی شما در جایگاه شخصیتی صامت حضور پیدا می‌کنید و برای کمک به دنیای خود به جستجو در آن می‌پردازید تا شاید بتوانید راه‌‌حلی برای بهبود وضعیت پیدا کنید. کل روند بازی همانند بازی Inside و بازی Little Nightmares بدون کلام پیش می‌رود و داستان آن از طریق تصاویر و اتفاقات روایت می‌شود.

در مورد گیم‌پلی بازی باید گفت که کاراکتر اصلی آن با استفاده از دست مکانیکی خود در سراسر سیاره این بازی سفر می‌کند و توسط آن به حل کردن معما‌ها، مبارزه با موجودات و کمک به همراهان کوچک خود می‌پردازد. به گفته سازندگان، هرچه شما بیشتر به جستجو و حل کردن معما‌ها بپردازید، دنیای پیرامون شما بیشتر بهبود پیدا می‌کند که این امر شما را به محیط‌های جدیدی می‌رساند و از داستان بازی باخبر می‌کند.

بازی Hob هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کاربران پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده