نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

تصاویر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp لباس کامل شخصیت واسپ را نشان می دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شده که در آن اوانجلین لیلی لباس کامل واسپ را بر تن دارد.

ماه گذشته، مارول استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه، از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) خبر داد. فیلمبرداری و تولید این فیلم همچنان در استودیو پاین وود آتلانتا ادامه دارد و حال تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم در آتلانتا منتشر شده است. در این تصاویر، لباس کامل شخصیت واسپ با بازی اوانجلین لیلی، قابل مشاهده است. پیش از این، لیلی تصویری را از لباس خود در این فیلم منتشر کرده بود، اما او ماسک خود را بر سر نداشت. همچنین اگر به این تصاویر دقت کنید بال شخصیت واسپ نیز قابل مشاهده است که تنها قسمت کوچکی از آن روی لباس قرار داده شده و با جلوه‌های ویژه تکمیل خواهد شد. علاوه بر این، اولین تصاویر از حضور والتون گوگینس نیز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp نیز منتشر شده است. او قرار است نقش شخصیتی به‌نام سانی بچ را در این فیلم بازی کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp New Images

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است. کوین فایگی به عنوان تهیه کننده و استن لی، ویکتوریا آلونسو، لوئیس دسپازیتو، استفان بروسارد و چارلز نیوارث به عنوان تهیه کننده اجرایی  در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند. اخیرا نیز ویدیویی از پشت صحنه محل فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر سان فرانسیسکو منتشر شده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده