نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

انتشار اولین تصویر رسمی از شخصیت واسپ در فیلم Ant-Man and the Wasp

اوانجلین لیلی اولین تصویر رسمی از شخصیت واسپ در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را منتشر کرد.

ماه گذشته، مارول استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه، از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp خبر داد. با وجود اینکه مدت زمان زیادی از فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار نمی‌گذرد، اما اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ ون دین (واسپ)،‌ اولین تصویر رسمی این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. در این تصویر، شخصیت واسپ دیده می‌شود که با وجود اینکه ماسک این شخصیت روی صورت وی نیست، اما این تصویر برای اولین‌بار یک نگاه کلی از لباس این شخصیت در این فیلم را به ما ارائه می‌کند. لیلی این تصویر را به مناسبت صدمین سالگرد تولد جک کربی، یکی از اسطوره‌های دنیای مارول و کامیک، منتشر کرده و گفت که افتخار می‌کند در صدمین سالگرد تولد این شخصیت بسیار تاثیر گذار، نقش واسپ را در فیلم Ant-Man and the Wasp بازی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. طبق خلاصه داستانی که مارول از این فیلم منتشر کرده:

پس از حوادث و اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، اسکات لنگ باید با عواقب انتخاب خود که تصمیم گرفته هم یک ابرقهرمان و هم یک پدر باشد، روبه‌رو شود. همان‌طور که او دوباره تلاش می‌کند تا زندگی عادی خود را با زمانی که مسئولیت‌های مرد مورچه‌ای را بر عهده دارد، متعادل کند، او به‌همراه هوپ ون دین و دکتر هنک پیم با یک ماموریت فوری و غیر منتظره مواجه می‌شود. اسکات باید یک بار دیگر لباس مرد مورچه‌ای را بر تن کند و یاد بگیرد که چگونه باید با واسپ همکاری و کار گروهی انجام بدهد تا اسرار گذشته خود و واسپ را کشف کند.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده