نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

انتشار ویدیویی کوتاه از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp

اخیرا ویدیویی از پشت صحنه محل فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp در شهر سان فرانسیسکو منتشر شده است.

ماه گذشته، مارول استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه، از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) خبر داد. اوایل این ماه، اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ ون دین (واسپ)،‌ اولین تصویر رسمی از شخصیت واسپ در این فیلم را منتشر کرد. مدت کوتاهی بعد اولین تصویر از لباس جدید شخصیت مرد مورچه‌ای در فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر شد. مدت کوتاهی می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم به خیابان نوب هیل در شهر سان فرانسیسکو انتقال داده شده و حال ویدیویی غیر رسمی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار در سان فرانسیسکو منتشر شده است. 

در این ویدیو بسیار کوتاه از فیلم Ant-Man and the Wasp، یک ماشین که به بخش بدلکاری فیلم اختصاص داده شده، پرتاب و سرانجام پس از برخورد با دو ماشین دیگر متوقف می‌شود. اگرچه هیچ اطلاعات یا نشانه‌ای در این صحنه برای توصیف آن دیده نمی‌شود، اما وب‌سایت MCU Exchange می‌گوید براساس پیش نمایش‌هایی که از فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول در نمایشگاه آسیا پاپ کامیک کان امسال منتشر شده، احتمالا در این صحنه اسکات لنگ به جاینت من تبدیل شده و این ماشین یا احتمالا ماشین‌ها را با لگد زدن پرتاب کرده باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اسکات لنگ اولین‌بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به جاینت من تبدیل شده بود و طبق پوستر مفهومی که از فیلم Ant-Man and the Wasp در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شده، اسکات لنگ بار دیگر در این فیلم تبدیل به جاینت من خواهد شد. کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است.

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده