نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp آغاز شد

مارول استودیو با انتشار ویدیویی کوتاه، از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو رسما از آغاز تولید و فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp خبر داده است. این فیلم قرار است حدود ۱۱ ماه دیگر اکران شود و فیلمبرداری آن در استودیو پاین وود آتلانتا و شهر سان فرانسیسکو انجام خواهد شد. مارول همچنین خلاصه داستان این فیلم را نیز منتشر کرده است. طبق این خلاصه داستان:

پس از حوادث و اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، اسکات لنگ باید با عواقب انتخاب خود که تصمیم گرفته هم یک ابرقهرمان و هم یک پدر باشد، روبه‌رو شود. همان‌طور که او دوباره تلاش می‌کند تا زندگی عادی خود را با زمانی که مسئولیت‌های مرد مورچه‌ای را بر عهده دارد، متعادل کند، او به‌همراه هوپ ون دین و دکتر هنک پیم با یک ماموریت فوری و غیر منتظره مواجه می‌شود. اسکات باید یک بار دیگر لباس مرد مورچه‌ای را بر تن کند و یاد بگیرد که چگونه باید با واسپ همکاری و کار گروهی انجام بدهد تا اسرار گذشته خود و واسپ را کشف کند.

در پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، این کمپانی فهرست بازیگران اصلی فیلم Ant-Man and the Wasp را رسما منتشر کرد. پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ) و لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است.

همچنین جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ) نیز در فیلم Ant-Man and the Wasp بازخواهند گشت. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است. همچنین مارول استودیو یک ویدیوی کوتاه از شروع فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp نیز منتشر کرده است که این ویدیو اطلاعاتی را از این فیلم فاش نمی‌کند و پس از نمایش لوگوی فیلم، شاهد دو صندلی کوچک که متعلق به واسپ و مرد مورچه‌ای هستند، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده