نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

اضافه شدن بازیگر فیلم The Wolverine به جمع بازیگران فیلم Avengers

طبق خبرهای منتشر شده، هیرویوکی سانادا قرار است در یکی از دو قسمت آینده فیلم Avengers حضور داشته باشد.

ماه گذشته برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در یکی از دو قسمت فیلم Avengers (انتقام جویان) تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، هیرویوکی سانادا قرار است یک نقش مکمل را در فیلم جدید کمپانی مارول استودیو بازی کند. با این حال، ددلاین می‌گوید که سانادا قرار است در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) حضور داشته باشد و قرار نیست شاهد حضور این بازیگر ژاپنی در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) باشیم.

با توجه به اینکه بخشی از اتفاقات فیلم Avengers 4 در کشور ژاپن جریان دارد و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War به پایان رسیده است، به نظر می‌رسد که حضور او در فیلم Infinity War کمی عجیب و غیر منطقی باشد. با این حال، ممکن است اشتباهی در اطلاعات منتشر شده وجود داشته باشد و سانادا را در صحنه ژاپن فیلم Avengers 4 مشاهده کنیم. با این وجود، او قرار است حضور کوتاهی را در دنیای سینمایی مارول داشته باشد و طبق گفته منابع نزدیک به مارول، او در قسمت چهارم فیلم Avengers حضور خواهد داشت. ماه گذشته، تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 در استودیو پاین وود آتلانتا منتشر شد که در آن شاهد فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به کشور ژاپن بودیم.

Life

علاوه بر این، جرمی رنر، بازیگر نقش هاوک آی نیز به نظر می‌رسد که با هویتی متفاوت قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. در صورتی که این خبر درست باشد، شاهد حضور این بازیگر در صحنه کشور ژاپن فیلم Avengers 4 خواهیم بود. سانادا بیشتر برای بازی در فیلم The Wolverine (ولورین) و سریال Lost (لاست)، شناخته شده است. علاوه بر این، او در فیلم‌های دیگری چون ۴۷ رونین (47 Ronin)، ساعت شلوغی ۳ (Rush Hour 3)، آقای هلمز (Mr Holmes) و زندگی (Life)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. همچنین سانادا قرار است در فصل دوم سریال Westworld (وست ورلد) نیز حضور داشته باشد و نقش شخصیتی به‌نام موساشی را که یک سامورایی است، بازی کند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده