نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

شایعاتی حول محور حضور جرمی رنر در فیلم Avengers 4 مطرح شده است

اخیرا شایعات جدیدی حول محور حضور جرمی رنر بازیگر نقش هاوک‌آی در فیلم Avengers 4 مطرح شده است که حالا به نظر می‌رسد به نوعی این شایعات تایید شده است.

این مطلب ممکن است داستان فیلم Avengers 4 را فاش کند

شاید شما هم یکی از همان طرفدارانی هستید که قبلا حدس‌هایی درباره اینکه کلینت بارتون قرار است پوشش هاوک‌آی را رها کرده و هویت ابرقهرمان دیگری را در جدیدترین و مورد انتظارترین اثر کمپانی مارول یعنی فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) ایفا کند، زده باشید. حال به نظر می‌رسد که اخیرا به نوعی این شایعات و حدس‌ها تایید شده است.

jeremy renner- clint barton

تصاویر بالا مدتی قبل از سر صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers 4 از بازیگر شخصیت کلینت بارتون گرفته و منتشر شده است و همانطور که مشاهده می‌کنید، مدل موهای جرمی رنر نسبت به قبل تغییر کرده است. همین تصاویر منتشر شده باعث شده که طرفداران حدس و گمان‌های زیادی درباره اینکه کلینت بارتون قصد دارد هویت ابرقهرمان دیگری را در این فیلم ایفا کند، مطرح کنند.

حال سایت خبرگزاری MCU Exchange اعلام کرده که دقیقا همان اتفاقی در حال رخ دادن است که طرفداران درباره آن حدس‌های مختلفی می‌زدند. برطبق گفته‌های این سایت خبری، کلینت بارتون قرار است پوشش هاوک‌آی را رها کرده و هویت ابرقهرمانی دیگر که شخصیتی سامورایی و شمشیر‌باز حرفه‌ای به نام رونین است ایفا کنید. آنها همچنین این را اعلام کردند که بعضی اتفاقات غم‌انگیزی که در فیلم جنگ بینهایت (Infinity War) پیش آمده، باعث شده که او به شخصیتی تاریک‌تر و سیاه‌تر از فردی که بود تبدیل شود. البته اگرچه آنها خیلی وارد جزئیات نشدند و نخواستند خیلی داستان را لو بدهند اما همه ما خوب می‌دانیم و به احتمال زیاد حدس زدن آن خیلی سخت نیست که بفهمیم چه اتفاقی قرار است در آینده‌ای نزدیک و در چهارمین قسمت از فیلم انتقام جویان پیش بیاید.

اگرچه بهتر است تا زمان رسمی شدن این تاییدیه، این حدس و گمان‌ها را در حد همان شایعه نگه داریم اما نکته‌ای که در این میان جالب توجه است این است که همانطور که می‌دانید، بعضی از قسمت‌های این فیلم قرار است در کشور ژاپن فیلمبرداری شود که همین مسئله می‌تواند ارتباط خیلی زیادی با شایعات رونین داشته باشد.

در این میان یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Avengers: Infinity War برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.
  • فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده