نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

نسخه Revolution بازی Battlefield 1 توسط آمازون فاش شد

فروشگاه آمازون، اخیرا اطلاعاتی از نسخه Revolution بازی Battlefield 1 فاش کرده که شامل نسخه اصلی بازی و پرمیوم پس آن است. 

امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی آمازون اطلاعاتی از یک نسخه جدید از بازی Battlefield 1 فاش کرد. شعبه فرانسه این فروشگاه، نام نسخه Revolution بازی بتلفیلد 1 را در بین بازی‌هایش قرار داد و اعلام کرد که این بازی، در تاریخ ۳۱ مرداد منتشر خواهد شد. طبق توضیحات بازی در این فروشگاه، نسخه Revolution بازی شامل نسخه اصلی بتلفیلد 1، پرمیوم پس آن (که شامل چهار بسته الحاقی می‌شود) و همچنین محتویات دیگر خواهد بود. 

نسخه Revolution بازی در سایت آمازون ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است و در صورتی که این نسخه از بازی رسما توسط الکترونیک آرتز تایید شود، می‌تواند یک نسخه بسیار عالی برای افرادی باشد که تا به امروز این بازی را تجربه نکرده‌اند. البته تا زمانی که کمپانی EA اطلاعاتی در این مورد ارائه نکرده، همه‌چیز در حد یک شایعه باقی خواهد ماند. چندی پیش و در جریان جلسه گزارش مالی الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون، مدیر این شرکت، اعلام کرد که EA به‌زودی یک «تجربه کامل و غنی» از بتلفیلد ارائه خواهد کرد و شاید منظور وی، همین نسخه Revolution بازی باشد که شامل تمامی محتویات بازی می‌شود و از این رو تجربه‌ای کامل و غنی است. 

چندی پیش در زومجی خواندید که تعداد کاربران بازی Battlefield 1، از مرز ۲۱ میلیون نفر عبور کرده است و قطعا اگر الکترونیک آرتز نسخه‌ای کامل از بازی همراه با DLC‌های آن به قیمت ۶۰ دلار عرضه کند، تعداد افراد بیش‌تری هم جذب این بازی شوتر اول‌شخص خواهند شد. 

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده