نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

انیمیشن The Simpsons Movie 2 مراحل ابتدایی ساخت خود را سپری می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده، انیمیشن The Simpsons Movie 2 در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد، اما ممکن است هرگز ساخته نشود.

روز شنبه، دهمین سالگرد انتشار انیمیشن The Simpsons Movie (فیلم سیمپسون‌ها) بود. این انیمیشن سینمایی در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۰۷ منتشر شد و با وجود دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، عملکرد درخشان در گیشه و همچنین تصویر پس از پایان انیمیشن که مگی کلمه «دنباله؟» را گفت، تاکنون دنباله انیمیشن The Simpsons Movie تولید و ساخته نشده است. در واقع تاکنون کمپانی فاکس قرن بیستم رسما دستور ساخت انیمیشن The Simpsons Movie 2 (فیلم سیمپسون‌ها ۲) را صادر نکرده؛ هرچند در مورد آن صحبت شده است. دیوید سیلورمن، کارگردان انیمیشن The Simpsons Movie، به اینترتینمنت ویکلی گفت:

من دوست دارم که یک انیمیشن دیگر نیز ساخته شود. ما هنوز اول راه هستیم. ما در مورد مسائل مختلفی صحبت و در مورد آن فکر می‌کنیم، اما تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است. این هنوز هم دلهره‌آور است؛ چرا که ما می‌خواستیم فیلمبرداری و تولید فیلم و سریال را همزمان انجام بدهیم.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در مورد ایده‌های مختلف و نامشخصی برای ساخت دنباله انیمیشن The Simpsons Movie بحث شده است، اما به طور کلی این گفتگوها در حد صحبت و بحث باقی مانده است. طبق گفته آل جین، سازنده سریال انیمیشنی سیمپسون‌ ها (The Simpsons)، ساخت انیمیشن The Simpsons Movie 2 در حال حاضر بسیار مبهم به نظر می‌رسد و فقط در حد یک احتمال است. جین گفت:

من اکنون می‌توانم بگویم که این انیمیشن در مراحل بسیار ابتدایی خود قرار دارد.

The Simpsons Movie

طبق گفته وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، در یکی از قسمت‌های فصل ۲۶ام سریال The Simpsons، خانواده سیمپسون توسط کانگ و کداس (Kang and Kodos) دستگیر شدند که این ایده در ابتدا قرار بود در فصل ۲۴ام این سریال انیمیشنی استفاده شود؛ اما به دلیل اینکه این ایده، یکی از ایده‌های ساخت انیمیشن The Simpsons Movie 2 بوده است، در این فصل این سریال انیمیشنی از آن استفاده نشد. در هر حال، جین در ادامه گفت که اگر کمپانی فاکس قرن بیستم مطمئن شود ایده ساخت دنباله انیمیشن The Simpsons Movie بسیار مناسب و خوب است، دستور ساخت آن را صادر خواهد کرد. جین گفت:

من قطعا در مورد چیزهایی که شک دارم با احتیاط حرف می‌زنم. من نمی‌خواهم از نظر بودجه ریسک کنم و نمی‌خواهم که این انیمیشن صرفا چیزی باشد که برای پول ساخته باشیم. من می‌خواهم که این انیمیشن، یک فیلم واقعا عالی باشد. شخصا احساس می‌کنم که نیازی به انیمیشن سینمایی دیگری نباشد؛ مگر اینکه عالی باشد.

The Simpsons Movie

در سال ۲۰۱۵، جین در گفتگو با وب‌سایت ورایتی گفت که تا پیش از پایان ساخت و انتشار سریال The Simpsons، ساخت دنباله انیمیشن The Simpsons Movie تقریبا غیر ممکن است. جین در آن زمان گفت:

این فیلم یک عملیات بسیار زمان‌بر بود. شخصا ترجیح می‌دهم که قبل از شروع به ساخت یک فیلم دیگر، سریال این مجموعه را به پایان برسانم. وجود یک فیلم دیگر از سری سیمپسون‌ها در حالی که سریال هنوز در حال تولید است، غیر ممکن خواهد بود.

آیا شما دوست دارید که دنباله انیمیشن The Simpsons Movie ساخته شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده