نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

در آینده‌ی نزدیک منتظر انتشار قسمت دوم فیلم سیمپسون‌ها نباشید

فیلم The Simpsons Movie که در سال ۲۰۰۷ اکران شد، هم نمرات خوبی از سوی منتقدین دریافت نمود و هم فروش بالایی را تجربه کرد؛ اما طبق صحبت‌های اخیر تهیه‌کننده‌ی اجرایی این فیلم، در آینده‌ی نزدیک خبری از انتشار دنباله‌ی آن نخواهد بود.

ال ژان، تهیه‌کننده‌ی The Simpsons Movie، در گفتگو با وبسایت Variety از مشکلات و سختی‌های ساخت این فیلم گفت و توضیح داد که چرا نباید به زودی منتظر انتشار قسمت دوم آن باشیم. ژان عنوان کرد:

این فیلم یک عملیات بسیار زمان‌بر بود. شخصا ترجیح می‌دهم که قبل از شروع به ساخت یک فیلم دیگر، سریال این مجموعه را به پایان برسانم. وجود یک فیلم دیگر از سری سیمپسون‌ها در حالی که سریال هنوز در حال تولید است، غیر ممکن خواهد بود.

این صحبت‌های ژان در ارتباط با اظهارات یکی دیگر از تهیه‌کنندگان سری سیمپسون‌ها به نام جیمز ال بروکس مطرح شد. بروکس سال گذشته در گفتگو با هالیوود ریپورتر اعلام کرده بود که کمپانی فاکس مایل است تا دنباله‌ای برای The Simpsons Movie بسازد. البته او نیز در همان زمان گفت که مراحل ساخت این فیلم به قدری سخت و طاقت‌فرسا بوده که خودش هم علاقه‌ای به تجربه‌ی دوباره‌ی آن ندارد.

ژان در بخش دیگری از گفتگویش با Variety درباره‌ی بازیگرانی صحبت کرد که تمایل داشت تا در مجموعه‌ی سیمپسون‌ها به عنوان صداپیشه به ایفای نقش بپردازند. او گفت:

ما می‌خواستیم که نیل آرمسترانگ و جی‌دی سلینجر نیز حضور داشته باشند، اما متاسفانه هر دوی آنها فوت کرده‌اند. من همچنان در حال صحبت با سندی کوفکس (قهرمان بیسبال) هستم، اما تاکنون تماسی از سوی او دریافت نکرده‌ام.

مجموعه‌ی انیمیشن سریالی سیمپسون‌ها که توسط مت گرونینگ خلق شده است، یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که از سال ۱۹۸۹ در امریکا و سایر کشورهای جهان پخش می‌شود. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند نفر) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. شخصیت محوری این مجموعه هومِر نام دارد که یک پدر خانواده‌ی چاق و کچل است.

جالب است بدانید که مجموعه‌ی سیمپسون‌ها با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. همچنین طی یک نظرسنجی در امریکا، مشخص شد که مردم این کشور درباره خانواده‌ی سیمپسون اطلاعات بیشتری دارند تا درباره متمم اول قانون اساسی آمریکا!

ماه گذشته بود که اعلام شد فصل‌های ۲۷ و ۲۸ این مجموعه هم‌اکنون مراحل تولید را سپری می‌کنند و به زودی به نمایش درخواهند آمد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده