نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تاریخ انتشار نسخه مستقل ریمستر CoD: Modern Warfare برای ایکس باکس وان

کمپانی اکتیویژن تاریخ انتشار نسخه مستقل ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare را برای ایکس‌باکس وان اعلام کرد. 

پیرو قراردادی که کمپانی اکتیویژن با سونی امضا کرده، برخی محتویات مرتبط با سری کال آف دیوتی ابتدا در اختیار کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرند. نسخه مستقل ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare هم یکی از همین دست محتویات بود که در تاریخ ۶ تیر برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در آن زمان، اکتیویژن، ناشر بازی، اشاره‌ای به تاریخ انتشار این اثر روی ایکس‌باکس وان و پی سی نکرد. با این حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۵ مرداد برای ایکس باکس وان هم منتشر خواهد شد. مورد جالب اینکه اکتیویژن اشاره‌ای به نسخه پی سی بازی نداشته و صرفا تاریخ انتشار آن روی ایکس‌باکس وان را اعلام کرده است!

از حیث محتوا، نسخه ایکس‌باکس وان بازی Call of Duty: Modern Warfare Remeastered دقیقا شبیه به نسخه PS4 است؛ بدین شکل که بازی شامل بخش داستانی و ۱۶ نقشه در بخش چندنفره خواهد بود. همچنین برای نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare، یک بسته الحاقی با نام Variety Map Pack نیز عرضه شده است که شامل چهار نقشه است و البته در نسخه مستقل، وجود ندارد و برای به دست آوردن آن باید ۱۵ دلار پرداخت کنید. این در حالی است که خود بازی هم ۴۰ دلار قیمت دارد و در اصل برای داشتن تجربه‌ای کامل از نسخه مستقل ریمستر Call of Duty: Modern Warfare باید ۵۵ دلار پرداخت کنید! 

ریمستر Call of Duty: Modern Warfare ابتدا فقط همراه با نسخه‌های Legacy یا گران‌تر بازی Call of Duty: Infinite Warfare عرضه می‌شد، تا اینکه چندی پیش اکتیویژن نسخه مستقل آن را نیز تایید کرد


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده