نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

نسخه مستقل ریمستر Call Of Duty 4: Modern Warfare رسما تایید شد

اکتیویژن رسما عرضه نسخه مستقل ریمستر بازی Call Of Duty 4: Modern Warfare را تایید کرد.

از چند وقت پیش شایعه‌های مختلفی پیرامون عرضه مستقل نسخه ریمستر بازی Call Of Duty 4: Modern Warfare منتشر می‌شدند و دو روز پیش بود که سایت چارلی اینتل با انتشار تصویری از این بازی که در فروشگاه تارگت گرفته شده بود، اعلام کرد که نسخه مستقل این ریمستر قرار است در تاریخ ۶ تیر منتشر شود. حال اکتیویژن در جدید‌ترین اخبار بازی، رسما این شایعه‌ها را تایید و اعلام کرده که نسخه مستقل بازی Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered قرار است در تاریخ ۶ تیر برای پلی‌استیشن 4 و با قیمت ۴۰ دلار عرضه شود و پس از آن شاهد انتشار بازی برای پلتفرم‌های دیگر نیز خواهیم بود.

از مدت‌ها پیش پیرو قرارداد اکتیویژن و سونی، محتویات الحاقی سری بازی‌های کال آف دیوتی ابتدا برای کنسول‌های سونی منتشر می‌شوند و سپس با فاصله‌ای یک ماهه در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز قرار می‌گیرند. حال شاید نسخه مستقل ریمستر Call Of Duty 4: Modern Warfare نیز چنین شرایطی را تجربه کند و نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی یک ماه دیرتر عرضه شوند. البته اکتیویژن هنوز هیچ اطلاعاتی در این مورد ارائه نکرده و تنها تاریخ انتشار بازی روی پلی‌استیشن 4 را اعلام کرده است.

نسخه ریمستر Call Of Duty 4: Modern Warfare شامل بخش داستانی و چندنفره بازی اصلی می‌شود. برای این بازی همچنین یک DLC شامل چند نقشه نیز منتشر شده بود که نسخه مستقل هم به صورت پیش‌فرض فاقد آن خواهد بود و در صورت تمایل، باید علاوه بر ۴۰ دلار مبلغی را هم صرف خرید این DLC کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده