// دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

مانیتور گیمینگ Alienware 25 عرضه شد

نمایشگر ۲۴۰ هرتزی و گیمینگ کمپانی الین‌ویر به نام Alienware 25 روانه‌ی بازار شد.

کمپانی الین ویر، تولید‌کننده‌ی محصولات گیمینگ، در جریان رویداد E3 2017 در شهر لس آنجلس، از نمایشگر گیمینگ و ۲۴۰ هرتزی خود رونمایی کرده بود. پنل این نمایشگر یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی است که عرضه شده و نشان‌دهنده‌ی پیشرفت آنها برای ارائه‌ی راه‌حل‌های جدید سخت‌افزاری است.

الین‌ویر در چند سال گذشته در حال تولید محصولات مختلف بوده است؛ اما تاکنون فقط سیستم‌های اسمبل‌شده و لپ تاپ تولید کرده بود. نمایشگر Alienware 25 با پنل ۲۴۰ هرتزی، برای گیمرها ایده‌آل است و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه را به ارمغان می‌آورد. با وجود اندازه‌ی ۲۵ اینچی نمایشگر، رزولوشن صفحه‌نمایش تا حداکثر 1080p را پشتیبانی می‌کند.

Alienware 25 Monitor

G-Sync یا FreeSync؟ انتخاب با شما

Alienware 25 از هر دو فناوری G-Sync کمپانی انویدیا و FreeSync کمپانی ای ام دی پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی انویدیا سخت‌افزار جداگانه‌ای نیاز دارد و ۲۰۰ دلار هم گران‌تر است. نسخه‌ی FreeSync (مدل AW2518HF) با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شده است؛ در حالی که نسخه‌ی G-Sync (مدل AW2518H) با قیمت ۶۹۹ دلار فروخته می‌شود. مدل ارزان‌تر FreeSync، دو درگاه HDMI 2.0a به همراه یک درگاه DisplayPort 1.2 به عنوان ورودی‌های تصویر ارائه می‌دهد. اما نسخه‌ی گران‌تر G-Sync تنها یک درگاه DisplayPort 1.2 و یک درگاه HDMI 1.4 دارد.

Alienware 25 Monitor

سایر امکانات

طراحی نمایشگر Alienware 25 به گونه‌ای است که کاملا قابل تنظیم باشد. این محصول امکان چرخش به صورت افقی، عمودی و دورانی را دارد و این امکان را به کاربران می‌دهد که در هنگام بازی تا حد امکان راحت باشند. همچنین این نمایشگر از سیستم نورپردازی رنگی بهره می‌برد و کاربران می‌توانند آن را با فعالیت‌های درون بازی هماهنگ کنند. در قسمت ورودی و خروجی نمایشگر Alienware 25، علاوه بر درگاه‌های صوتی و تصویری، یک درگاه USB 3.0 Type B و سه درگاه USB 3.0 Type A نیز تعبیه شده است. یکی از این پورت‌ها از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده