// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

دومین پک بازی Call of Duty: Infinite Warfare به نام Continuum رونمایی شد

پک Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare چهار نقشه‌ی جدید شامل بازطراحی نقشه کلاسیک Modern Warfare 2 را به بازی اضافه می‌کند.

اکتیویژن با رونمایی از Continuum،‌ پک جدید بازی Call of Duty: Infinite Warfare، جزئیات جدیدی از ویژگی‌های نقشه‌های این بسته‌الحاقی منتشر کرده است. بسته‌الحاقی جدید شامل چهار نقشه می‌شود؛ اولین نقشه Turista است که در یک استراحت‌گاه مجلل و در اسکلت یک موجود افسانه‌ای عظیم واقع شده است. نقشه‌ی دوم Scrap نام دارد؛ در این نقشه بازیکنان به نبردی در یک مجموعه‌ی رها شده‌ برروی پایگاهی در ماه می‌روند. Archive سومین نقشه‌ی بسته الحاقی Continuum است. Archive بازیکنان را به نمایشگاهی هنری برای کشتار یکدیگر خواهند برد و در نهایت Excess، نقشه‌ی چهارم یک بازطراحی از نقشه‌ی Rust در بازی Modern Warfare 2، اما در مقیاسی کوچکتر است.

علاوه بر این، اکتیویژن اخیرا تریلری را برای نمایش نقشه Shaolin Shuffle Zombies منتشر کرده است. طبق گفته‌ی اکتیویژن، فصل Zombies در دوران دهه‌ی ۷۰ نیویورک دنبال می‌شود. در این فصل بازیگران شناخته شده‌ای نظیر پم گریر ( Pam Grier)،‌ بازیگر فیلم جنایی Jackie Brown، محصول ۱۹۹۷ کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و همچنین پل روبنز (بازیگر فیلم‌هایی مانند Pee-wee's Big Holiday و Gotham)، ست گرین (بازیگر Robot Chicken و Austin Powers)، جی فرو (بازیگر Saturday Night Live و Ride Along) و ساشیر زاماتا (بازیگر Saturday Night Live و Inside Amy Schumer) حضور دارند.

Continuum با قیمت ۱۵ دلار در تاریخ ۱۸ اپریل (۲۹ فروردین)‌ برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود؛‌ سایر پلتفرم‌ها اما در آینده این بسته‌الحاقی را دریافت خواهند کرد. به لطف قرار داد میان سونی و اکتیوژن، Sabotage،‌ پک نقشه‌ی قبلی Infinite Warfare با حدودا پنج هفته فاصله برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered نیز اخیرا بسته‌الحاقی جدیدی را شامل چهار نقشه دریافت کرده است.

در دیگر اخبار بازی Call of Duty، به دنبال فروش کمتر از انتظار Infinite Warfare، گزارش‌ها از بازگشت بازی جدید این مجموعه به دوران جنگ جهانی دوم خبر می‌دهد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare از زومجی امتیاز ۷.۵ را دریافت کرده بود. آرش عیاری در بررسی خود در کنار مثبت دانستن بخش داستانی با روایتی هالیوودی و همچنین حالت زامبی؛ از عدم استفاده مناسب از پتانسیل بالای کیت هرینگتون و همچنین بخش چند نفره تکراری و عاری از نوآوری به عنوان نکات ضعف Infinite Warfare نام برده است.

تصاویری از چهار نقشه جدید:

Turista

Turista Call of duty map

Scrap

Scrap Call of duty map

Archive

Turista Call of duty map

Excess

Excess Call of duty map


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده