// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر هنگام عرضه بازی Little Nightmares

کمپانی بندای نامکو تریلر هنگام عرضه بازی Little Nightmares را دو روز قبل از انتشار رسمی به نمایش گذاشت.

بازی Little Nightmares از می ۲۰۱۴ و با نام Hunger، توسط استودیو Tarsier به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در حال توسعه بوده است. کمپانی بندای نامکو در آگوست ۲۰۱۶ حق انتشار این بازی را برعهده گرفت و ‌آن را به عنوان یک بازی مولتی پلتفرم معرفی کرد. اگر تاکنون با این بازی آشنا نشده‌اید، بهتر است توضیحات زیر را که مربوط به صفحه استیم این بازی است، مطالعه کنید.

غرق در دنیای Little Nightmares شوید. داستانی ناملموس که قرار است شما را با ترس‌های دوران کودکی روبرو کند. به شماره شش (شخصیت اصلی بازی) کمک کنید تا از Maw فرار کند. مکانی مرموز که با سکونت ارواحی که قصد دارند شما را طعمه کنند، ویران شده است. هر قدر که این ماجراجویی ترسناک را ادامه دهید، بیشتر فضای مشوش کننده بازی را کندوکاو خواهید کرد که در واقع زندانی برای شما است که باید از آن بگریزید و در عین‌ حال رازهای این مکان مخوف را هم کشف کنید. با کودک درون خود ارتباط برقرار کنید تا ذهن‌تان رها شود و راه خروج را بیابید.

نسخه استاندارد و دیجیتالی بازی Little Nightmares هم‌اکنون به قیمت ۱۹.۹۹ دلار از طریق استیم قابل خرید است. همچنین یک نسخه محدود از بازی با نام Collector’s Edition نیز به قیمت ۲۹.۹۹ دلار وجود دارد که ۴ مجسمه از شماره شش (شخصیت اصلی)، برچسب‌های مربوط به شخصیت‌های بازی، پوستری مخصوص از تصاویر هنری این اثر و همچنین مجموعه موسیقی‌های بازی، محتویات این نسخه ویژه را تشکیل می‌دهند.

در پایان می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Little Nightmares را تماشا کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده