// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بسته الحاقی جدید Call Of Duty: Infinite Warfare برای پلی استیشن 4 منتشر شد

اکتیویژن امروز Continuum، بسته‌الحاقی جدید بازی Call Of Duty: Infinite Warfare را برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

اکتیویژن با عمل به وعده‌ی خود بسته‌‌الحاقی جدید بازی Call of Duty: Infinite Warfare را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است. این بسته‌الحاقی که Continuum نام دارد چهار نقشه جدید Turista ،Scrap ،Archive و Excess را در کنار نقشه Shaolin Shuffle Zombies به بازی می‌آورد.

نقشه زامبی جدید قرار است تا بازیکنان را به نیویورک دهه ۷۰ ببرد جایی که در کنار نبرد با زامبی‌های دیسو با بازیگران نام‌آشنایی از جمله پم گریر (Pam Grier)،‌ بازیگر فیلم جنایی Jackie Brown، محصول ۱۹۹۷ کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و همچنین پل روبنز، ست گرین، جی فرو و ساشیر زاماتا همراه می‌شویم.

در صورتی که دی‌ال‌سی پس ۵۰ دلاری Infinite Warfare را خریداری کرده‌اید اکنون می‌توانید از تجربه‌ی بسته‌الحاقی جدید لذت ببرید، در غیر این صورت می‌توانید با پرداخت ۱۵ دلار Continuum را به صورت جداگانه خریداری کنید. اکتیویژن در آینده دو بسته‌الحاقی دیگر را برای Infinite Warfare عرضه خواهد کرد. به عنوان بخشی از قرار داد همکاری اکتیویژن و سونی، بسته‌های الحاقی Infinite Warfare زودتر برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. Sabotage،‌ پک نقشه‌ی قبلی Infinite Warfare با حدودا پنج هفته فاصله برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

در دیگر اخبار بازی، اکتیویژن همچنین بروزرسانی جدیدی را برای Infinite Warfare منتشر کرده است. در این بروزرسانی سلاح VPR باری دیگر تنظیم شده و برخی قابلیت‌ها از جمله قدرت ضربه و مقدار خشاب آن تغییراتی داشته است. رفع مشکل نقشه‌های مختلف، اضافه شدن مهلت اضافه برای به دست آوردن راحت‌تر مدال‌های اسلاید و چالش‌ها، رفع مشکلاتی در Reactive Armor که باعث می‌شد بازیکن از Shockwave خود ضربه بخورد، غیر فعال کردن Gestures در زمان Phase Shift در کنار تنظیمات CWL مانند ممنوعیت استفاده از صداخفه‌کن برای تمام سلاح‌ها و حذف مهلت اضافه برای Overdrive و Active Camo، بخشی از تغییراتی هستند که بروزرسانی جدید به ارمغان می‌آورد.

اگر اخبار Call of Duty را دنبال می‌کنید، اخیرا تصویری غیر رسمی از بازی منتشر شده است که احتمال بازگشت این سری به دوران جنگ جهانی دوم را قوت می‌بخشد.  Call of Duty: WWII احتمالا با توجه به شایعات در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده