// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر معرفی نقشه های دومین بسته الحاقی Call Of Duty: Infinite Warfare

بعد از رونمایی رسمی از بسته الحاقی Continuum،‌ اکنون اکتیویژن با انتشار تریلری به معرفی چهار نقشه دومین بسته‌الحاقی بازی Call Of Duty: Infinite Warfare پرداخته است.

تریلر جدیدی برای Continuum،‌ بسته‌الحاقی بعدی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شده است که جزئیات بیشتری را از چهار نقشه بخش چندنفره نمایش می‌دهد. این چهار نقشه فرصتی را به بازیکنان می‌دهند تا در کنار رقابت در یک موزه، سری هم به ماه زده و در میان تپه‌ای از قراضه‌های آهن به رقابت بپردازند. شما می‌توانید تریلر جدید را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

چهار نقشه‌ی بازی به شرح زیر هستند:

Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare

Turista یک پلاژ تفریحی در میان اسکلت یک موجود باستانی عظیم است. با نقاط بسیار برای اسنایپرها، این نقشه دارای یک آبشار مرکزی باشکوه و زیبا است. علاوه بر این اگر طرفدار نبرد‌های نزدیک هستید، راهروهای تنگ داخل ساختمان‌ها فرصت مناسبی را برای رو در رو شدن با حریف می‌دهد. با طراحی سه لاینه، این نقشه برای سبک‌های بازی مختلف بازیکنان مناسب است.

Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare

Scrap در میان پایگاهی رها شده روی ماه تنظیم شده است. Scrap مجموعه‌ای از مسیرهای تاکتیکی و فضای گسترده را برای تجربه‌ی هر دو قشر علاقه‌مند به نبرد‌های دور و نزدیک ارائه می‌دهد.

Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare

برخلاف نقشه‌های بالا نقشه‌ Archive در فضایی بسته و میان آثار هنری انجام می‌شود. جایی که بازیکنان در نبردی سریع و دیوانه‌وار به کشتار یکدیگر می‌پردازند. این نقشه در کنار فضای گسترده بیرون دارای طراحی نقشه سه لاینه است.

Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare

چهارمین نقشه Excess نام دارد. این نقشه در بالای یک پنت‌ هاوس طراحی شده است. در حقیقت Excess نقشه‌ای کوچک و بازطراحی شده از نقشه کلاسیک Modern Warfare 2 با نام Rust است.

بسته‌الحاقی جدید همچنین برای نخستین بار حالت کاملا متفاوتی را به Infinite Warfare می‌آورد. نقشه‌ی Shaolin Shuffle Zombies در کنار ستاره‌‌هایش بازیکنان را به نبردهایی در نیویورک دهه ۷۰ میلادی با تمام ویژگی‌هایش از جمله زامبی‌های دیسکو می‌برد. در این نقشه بازیگران شناخته شده‌ای نظیر پم گریر ( Pam Grier)،‌ بازیگر فیلم جنایی Jackie Brown، محصول ۱۹۹۷ کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و همچنین پل روبنز (بازیگر فیلم‌هایی مانند Pee-wee's Big Holiday و Gotham)، ست گرین (بازیگر Robot Chicken و Austin Powers)، جی فرو (بازیگر Saturday Night Live و Ride Along) و ساشیر زاماتا (بازیگر Saturday Night Live و Inside Amy Schumer) حضور دارند.

Continuum بازی Call of Duty: Infinite Warfare

با توجه به اخبار بازی، Continuum با قیمت ۱۵ دلار در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین)‌ برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود؛‌ سایر پلتفرم‌ها اما در آینده این بسته‌الحاقی را دریافت خواهند کرد. اکتیویژن پیش از این Sabotage،‌ اولین بسته الحاقی Infinite Warfare را با حدود پنج هفته فاصله برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده