نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

جزییات نسخه دیلاکس و جوایز پیش خرید بازی Star Wars Battlefront II

الکترونیک آرتز جزییات نسخه دیلاکس و جوایز پیش‌خرید بازی Star Wars Battlefront II را اعلام کرده است.

دیشب اولین تریلر رسمی و کامل بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد و سازندگان اعلام کردند بازی در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، جزییات نسخه دیلاکس و همچنین جوایز پیش‌خرید این بازی نیز توسط EA اعلام شده است.

در بازی استار وارز بتل‌فرانت ۲، شاهد نیرو‌های تروپر در بخش چندنفره خواهیم بود که به چهار دسته Officer, Assault, Heavy, and Specialist تقسیم می‌شوند. افرادی که نسخه دیلاکس بازی را که با اسم کامل The Elite Trooper Deluxe Edition معرفی شده خریداری کنند، به نسخه ارتقا‌یافته این چهار کلاس دسترسی خواهند داشت که قابلیت‌های مخصوص نبرد و سلاح‌های قوی و بهبود‌یافته خواهند داشت. افرادی که نسخه دیلاکس بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند سه روز زودتر و از تاریخ ۲۳ آبان به بازی دسترسی داشته باشند.

همچنین افرادی که نسخه معمولی یا دیلاکس بازی را پیش‌خرید کنند، جوایز دیگری نیز دریافت خواهند کرد که به شرح زیر است:

  • ظاهر مخصوص کایلو رن و رِی که از Star Wars : The Last Jedi الهام گرفته‌اند
  • تغییردهنده قابلیت Epic برای کایلو رن و ری
  • تغییردهنده قابلیت Epic برای میلینیوم فالکون

علاوه بر این موارد، مشترکین EA Access از تاریخ ۱۸ آبان به بازی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند مثل دیگر بازی‌های الکترونیک آرتز، آن را زودتر تجربه کنند. البته این تجربه محدودیت‌هایی خواهد داشت.

الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده که بازی Star Wars Battlefront 2 فاقد سیزن پس خواهد بود. متن بیانیه این شرکت در این مورد به شرح زیر است:

بازی Star Wars Battlefront II سیزن پس نخواهد داشت. چرا که ما قصد نداریم جامعه کاربران بازی را به چند قسمت تقسیم کنیم.

الکترونیک آرتز در نهایت هم اعلام کرد که نسخه‌های کنسولی این بازی از قابلیت بازی در حالت تقسیم صفحه (Split Screen) پشتیبانی خواهند کرد. نسخه پی‌سی فاقد این ویژگی خواهد بود.


منبع IGN Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده