// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۴

اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Citadel: Forged With Fire منتشر شد

استودیو Blue Isle با انتشار تریلری اولین بسته گسترش دهنده بزرگ بازی Citadel: Forged With Fire را با نام The Forsaken Crypts منتشر کرد.

از زمانی که بازی Citadel: Forged With Fire از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) منتشر شد سازندگان آن در استودیو بلو آیل (Blue Isle) به طور هفتگی با محتویات گوناگون و جدید آن را آپدیت کردند که در آنها شاهد پوسته‌ها و آیتم‌های جدید بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از اولین بسته گسترش‌دهنده بزرگ این بازی با نام The Forsaken Crypts رونمایی کردند.

از مهم‌ترین محتویات این اکسپنشن می‌توان به سه محیط بزرگ و گسترده اشاره کرد. اولین غار که Spirit Citadel نام دارد به‌عنوان یک محیط بسیار قدیمی و قلعه-مانند با سنگ‌های مرمری به دنیای این بازی اضافه شد. محیط بعدی یعنی Heart Citadel در واقع یک شهر متروکه است که در جریان فوران آتشفشانی ویران شده است. Blood Soul Citadel به‌عنوان آخرین محیط، ضمیمه این بسته الحاقی شده که در آن یک قلعه پوشیده‌شده از یخ دیده می‌شود.

از دیگر محتویات این Expansion می‌توان به سه مجموعه زره‌ اشاره کرد که اسامی آنها Dracul ،Pyrant و Helios است. اولین آیتم به کاربران مقاومت بسیار بالایی می‌بخشد، در حالی که دومین آیتم برای جادوگران کارآمد است. آخرین آیتم یعنی Helios نیز برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که تمایل دارند به کاراکتر خود قدرت فراوان ببخشند.

سازندگان ضمن معرفی بسته The Forsake Crypts بازی Citadel: Forged With Fire، تریلری از آن منتشر کردند که محتویات یاد شده را به تصویر می‌کشد. در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید.

از نکات جالب توجه این محتوا می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد و بازیکنان این بازی هم‌اکنون می‌توانند آن را دانلود کنند.

نسخه Early Access بازی Citadel: Forged With Fire از تاریخ ۴ مردادماه سال جاری در فروشگاه استیم برای کاربران پی سی در دسترس است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۴.۹۹ دلار آن را خریداری کنند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. نسخه کنسولی این بازی نیز در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز اطلاعات و جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی نقش آفرینی جهان باز با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده