نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

آپدیت هالووین بازی Citadel: Forged With Fire منتشر شد

آخرین آپدیت بازی Citadel: Forged With Fire آیتم‌های وحشتناک جدیدی را به مناسبت هالووین به همراه می‌آورد که تا تاریخ ۱۰ آبان ماه در دسترس خواهد بود.

استودیو بلو آیل، سازنده بازی Citadel: Forged With Fire بروزرسانی جدیدی را به مناسبت هالووین برای بازی نقش آفرینی سندباکس خود منتشر ساخت که آیتم‌های وحشتناک جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، این بروزرسانی مناظر و فضای بازی را به طور کامل متحول می‌سازد و درختان مرده، عنکبوت‌ها، مِه غلیظ و ماه قرمز را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این، کلاه‌های جدید، ماسک‌های تازه و دیگر آیتم‌های تزئینی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که این موارد را می‌توان در صندوق‌های موجود در اردوگاه‌های دشمن و غارها یافت. همچنین قطعات و آیتم‌های جدیدی نیز برای ساخت درب‌های تله‌ای و موارد دیگر در این بروزرسانی وجود دارد.  

رویداد هالووین بازی Citadel: Forged With Fire از امروز تا تاریخ ۱۰ آبان‌ماه (۱ نوامبر) جریان خواهد داشت. استودیو بلو آیل تریلر جدیدی را به مناسبت انتشار بروزرسانی جدید بازی منتشر کرده است که در انتهای مطلب قابل مشاهده است. همچنین این استودیو ماه پیش یک بروزرسانی برای بازی Citadel: Forged With Fire منتشر ساخت که مجموعه‌ای از قطعات را برای سیستم ساخت‌و‌ساز به بازی اضافه کرد.

در حال حاضر بازی Citadel: Forged With Fire از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) شبکه استیم برای پی سی در دسترس است. نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی نیز در حال ساخت است، ولی تاریخ انتشار آن تاکنون اعلام نشده است.

آخرین تریلر مربوط به بروزرسانی هالووین بازی Citadel: Forged With Fire را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده