// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

باندل جدید پلی استیشن 4 پرو معرفی شد

کمپانی سونی باندل جدیدی از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو معرفی کرده است که با قیمت مشابه کنسول ایکس‌باکس وان به فروش می‌رسد.

بازیکنانی که علاقه‌مند هستند بازی‌های کنسولی را با بالا‌ترین کیفیت و با رزولوشن 4K تجربه کنند، برای دست پیدا کردن به این هدف باید یکی از کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس را خریداری کنند. کمپانی سونی در رویداد Paris Games Week (هفته بازی‌های پاریس) بازی‌های ویدیویی متعددی را روی نسخه ارتقا یافته کنسول نسل هشتمی خود به نمایش درآورد، اما بر‌ خلاف انتظارات قیمت این کنسول را کاهش نداد. حال طبق تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی و در حالی که تنها یک روز از عرضه کنسول Xbox One X می‌گذرد، بخش بریتانیا کمپانی Sony باندل جدیدی از کنسول Playstation 4 Pro را معرفی کرده است.

این باندل که Only on PlayStation نام دارد، علاوه بر کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، دارای تعدادی از بازی‌های انحصاری و تازه منتشر شده کنسول پلی استیشن 4 است که عبارتند از Uncharted: The Lost Legacy ،Gran Turismo Sport ،Wipeout Omega Collection و Horizon: Zero Dawn به همراه بسته الحاقی آن یعنی The Frozen Wilds. این باندل با قیمتی همانند کنسول ایکس‌باکس وان ایکس یعنی ۴۵۰ پوند به فروش می‌رسد. تصویری از محتویات باندل Only on PlayStation را در زیر مشاهده می‌کنید:

باندل Only on PlayStation

قیمت ۴۵۰ پوندی Only on PlayStation بدان معنا است که این باندل تنها ۱۰۰ پوند از باندل بازی FIFA 18 کنسول پلی‌استیشن 4 پرو گران‌تر است که با این حساب خرید آن برای افرادی که قصد خرید کنسول مذکور را دارند، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. باندل مذکور تنها از طریق فروشگاه Game قابل خرید است. اگر در کنار تجربه بازی‌های ویدیویی با رزولوشن 4K، قصد دارید از تماشای دیسک‌های بلوری 4K لذت ببرید، کنسول پلی‌استیشن 4 پرو انتخاب مناسبی نیست؛ زیرا این کنسول بر‌ خلاف کنسول‌های ایکس باکس وان S و ایکس‌باکس وان ایکس، فاقد چنین امکانی است.

ما در زومجی علاوه بر بررسی کنسول پلی استیشن 4 پرو و جعبه‌گشایی این کنسول، به تمام سوالات شما در مورد این کنسول پاسخ دادیم. همچنین در مطالبی بررسی ایکس باکس وان ایکس از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا را منتشر و آن را با پلی‌استیشن 4 پرو مقایسه کردیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده