نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۶

اختصاصی زومجی: جعبه گشایی کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو

با جعبه گشایی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در زومجی همراه باشید.

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، بالاخره به صورت رسمی عرضه شد. این کنسول که بنا به ادعای سونی پرقدرتمندترین کنسول «حال حاضر» دنیا محسوب می‌شود، به این منظور به بازار عرضه شده است تا گیمرها بتوانند لذت بازی در رزولوشن 4K و با استفاده از تکنولوژی HDR را تجربه کنند. 

کنسول جدید سونی، دارای یک پردازشگر جگوار ۸ هسته‌ای است و دارای قدرتی معادل با ۴.۲ ترافلاپس و ۸ گیگابایت رم DDR5 است. سونی کنسول جدید میان نسلی خود را در ظرفیت یک ترابایتی و با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری عرضه کرده است. از دیگر تفاوت‌های این کنسول نسبت به پلی‌استیشن 4 معمولی، می‌توان به وجود سه پورت USB 3.1 اشاره کرد. یکی از مواردی که در کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم حذف شده بود، پورت اپتیکال بود که در پلی‌استیشن 4 پرو، شاهد بازگشت آن هستیم. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم به تماشای جعبه‌گشایی پلی‌استیشن 4 پرو:

|

در انتها، لازم می‌دانیم که به عنوان رسانه تخصصی گیم، درباره بررسی این کنسول، موردی را ذکر کنیم. دلیل اصلی عرضه این کنسول میان‌نسلی از طرف سونی، ارائه بازی‌ها با رزولوشن بالاتر و استفاده از تکنولوژی HDR بود که حتی برای استفاده از این ویژگی‌ها، بازی‌هایی که شما برروی این کنسول اجرا می‌کنید، باید بروزرسانی مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو را دریافت کرده باشند. شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که نکته مهم درباره این کنسول، نحوه اجرای بازی‌هایی است که از آن پشتیبانی می‌کنند زیرا در نهایت، پلی‌استیشن 4 پرو، نسخه قوی‌تر پلی‌استیشن 4 است. مواردی مانند رابط کاربری، امکانات نرم‌افزاری (به غیر قابلیت ضبط بازی‌ها با رزولوشن 1080p و اسکرین‌شات‌های 4K)، کنترلر و بقیه موارد PS4 Pro، دقیقا مشابه پلی‌استیشن 4 است. برای بررسی جامع و کامل این کنسول، علاوه بر دسترسی داشتن به یک تلویزیون 4K با پشتیبانی از تکنولوژی HDR باید منتظر باشیم تا بروزرسانی‌های بازی‌ها به صورت کامل منتشر شوند و تا آن زمان نمی‌توان به صورت کامل این کنسول را بررسی کرد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که این کنسول را زمانی بررسی کنیم که بتوانیم نظری کارشناسانه و جامع درباره آن به شما بدهیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده