نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

چیدمانی برای حال خوب

یکی از روش‌های تاثیرگذار برای ایجاد تنوع در محیط خانه، تغییر دکوراسیون و چیدمان اسباب منزل است.

برای تغییر دکوراسیون و چیدمان اسباب منزل نیازی به وسایل گران قیمت نیست. بلکه با ایجاد تغییراتی کوچک اما فکر شده و با وسایلی ساده که مطابق با سلیقه ما و به اصطلاح مد روز باشد، می‌توان حال و روحیه افراد خانه را خوب کرد.

یکی از اولین روش‌ها برای این کار چیدمان دوباره همان وسایل و تزیینات خانه مانند تلویزیون، کاناپه، میز، پرده، گلدان و فرش به طور متفاوت است. مثلا با تغییر جای کاناپه یا تلویزیون خود به نقطه دیگری از خانه یا با استفاده از چند گلدان کوچک و خوش رنگ که در جای خوبی در کنار پنجره خانه قرار دهید، می‌توانید محیطی فرح‌بخش برای خود و خانواده درست کنید.

 

مبلمان

یکی از وسایلی که می‌تواند تاثیر زیادی در محیط خانه داشته باشد، مبلمان است.

مبل که واژه‌ای فرانسوی است انواع مختلفی دارد، مبل راحتی، مبل ال، مبل چرمی، مبل کلاسیک، مبل مدرن و … . تهیه هرکدام از این مبل‌ها بنا به محیط خانه، سن شما و هزینه‌ای که می‌خواهید صرف آنها کنید باید متفاوت باشد. مثلا افراد و زوج‌های جوان بهتر است تا از مبلمان مدرن با رنگ‌های شاد مانند سبز، صورتی، زرد و … استفاده کنند. ( به خاطر داشته باشید که همیشه برای داشتن مبلمان کلاسیک و به اصطلاح سلطنتی که اتفاقا گران‌تر از مبل‌های ساده و مدرن امروزی هستند، وقت هست. پس بگذارید وقتی به سنین بالاتری رسیدید از این نوع مبلمان استفاده کنید) .

ضمن اینکه با وجود خانه‌های امروزی که عمدتا متراژ پایین هستند، شاید داشتن دو مبل یک نفره و یک مبل دونفره برای فضای خانه کافی باشد، پس مراقب باشید تا محیط خانه‌تان را با وسایل چوبی که بیش از نیازتان است، پر نکنید تا جایی برای راه رفتن خود یا فرزندتان نباشد.

اگر وسایل منزل‌تان کهنه شده و با خانه یا حتی روحیه جدیدتان سازگار و هماهنگ نیست و می‌خواهید تا برای مثال مبلمان یا فرش‌ خانه را عوض کنید با صرف هزینه کمی می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

پیشنهاد ما برای تغییر و خرید مبلمان منزل این است که صندلی یا مبل راحتی را که دارید و احتیاجی به آن ندارید، ممکن است کس دیگری آن را نیاز داشته باشد، پس اول آن را کاملا تمیز کنید و بعد با مراجعه به بخش مربوط به خانه سایت دیوار آن را در آنجا تبلیغ کنید تا هرکس دیگری که بدان نیاز دارد، آن را از شما خریداری کند.

خودتان هم با جست‌و‌جوی ساده‌ای در همین بخش می‌توانید آنچه را که مدنظرتان است با هزینه مناسبی تهیه کنید. حتی اگر طرح رویه مبلی که خریده‌اید مناسب سلیقه شما نبود، می‌توانید با مراجعه به افرادیکه که در منزل شما یا کارگاه خود رویه مبل را به انتخاب شما تغییر می‌دهند، آن طور که باب میل‌تان است آن را تغییر دهید. اگر هم رویه مبلی که خریداری کردید، آن طور که می‌خواهید تمیز نبود، می‌توانید با استفاده از مواد تمیزکننده مخصوص تمیز کردن فرش و مبلمان آن را به راحتی تمیز کنید و از چیدمان و وسایل جدید خود لذت ببرید.

همیشه لازم نیست تا با صرف هزینه گزافی چیدمان محیط خانه خود را تغییر داد بلکه بسیاری از مواقع با صرف اندکی سلیقه و انتخابی درست می‌توانید دکوراسیونی منحصر به فرد و شیک برای خانه خود تدارک ببینید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده