// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر بازی Seven: The Days Long Gone با محوریت سیستم مبارزات

استودیو Fool’s Theory تریلر جدیدی از بازی Seven: The Days Long Gone منتشر کرد که سیستم مبارزات آن را نشان می‌دهد.

استودیو فولز تئوری (Fool’s Theory) و کمپانی IMGN.PRO  پروژه خود یعنی بازی Seven: The Days Long Gone را که در سبک ایزومتریک و نقش‌ آفرینی طراحی شده است، منتشر کردند. ولی باز به نظر می‌رسد که سازندگان تمایل دارند اطلاعات بیشتری را از این بازی با طرفداران در میان بگذارند. پیش‌تر تریلر‌ی از این بازی منتشر شد که ما را با مکانیزم حرکات و مخفی‌کاری آشنا کرد. حال سازندگان تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند که سیستم مبارزات این بازی را به تصویر می‌کشد.

اگر در صورتی که استراتژی مخفی‌کاری شما در بازی با مشکل روبرو شد، جای نگرانی نیست از آنجا که سلاح‌های زیادی در بازی جای گرفته که به یاری شما خواهد آمد. سلاح‌های این بازی را می‌توانید به سلیقه خود روی کاراکتر مجهز کنید و با استفاده از یک یا هر دو دست کاراکتر‌تان روش بازی خود را پیاده کنید. سلاح‌های مختلفی در بازی تعبیه شده است که شامل سلاح‌های دوربرد می‌شود که در کنار آیتم‌هایی برای نبرد‌های تن‌به‌تن دیده می‌شود. البته گفتنی است که کاراکتر شما دارای برخی نیرو‌های ماورالطبیعی است که او را در مقابل دشمنان وی قدرتمند‌تر نشان می‌دهد. ویژگی‌های مختلفی در بازی گنجانده شده است که به شما اجازه می‌دهد روش بازی خود را به سلیقه‌خودتان توسعه دهید و از آن لذت ببرید.

بازی Seven: The Days Long Gone هم اکنون با قیمت ۳۰ دلار از طریق پلتفرم‌های هامبل استور، استیم و GOG برای کاربران پی سی در دسترس است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید یا اینکه به صفحه استیم‌اش نگاهی بیاندازید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Seven: The Days Long Gone را تماشا کنید و خود را با سیستم مبارزات آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده